Ik zoek?
Componenten voor mijn PC die ik, wellicht, in de nabije toekomst wil gaan upgraden. Ik heb deze PC twee a drie maanden geleden gebouwd en ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat hét nog sneller en beter kan wat betreft het spelen van games.
Wat is je budget?
€80 á €150. Ik ben altijd een voorstander geweest van nieuwkoop, maar ik heb begrepen dat je op de tweedehands pc-componenten markt behoorlijke kwaliteitsspullen kunt binnenhalen voor een koopje i.t.t. nieuwkoop... Dus ik sta ook open voor tweedehandsspullen, mits betrouwbaar.. Ik heb geen zin in defecte onderdelen...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik hecht wel waarde aan de optimale prijs/kwaliteit ratio.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment gebruik ik de desktop voornamelijk voor het bekijken van films, het spelen van games via Steam, het gebruik van het Internet/Youtube en ter gebruik voor mijn werk/studie m.b.h. Word/Excel/SPSS e.d.
Mijn huidige specificaties:
Moederbord: Gigabyte F2A88XM-HD3
CPU: AMD Athlon X4 860K met STOCK Cooler
GPU: MSI TwinFrozr GTX 750 Ti 2GB Gaming/OC Edition
HDD: 1,5 TB (7200 RPM)
RAM: 2 x 4GB DDR3-1333
PSU: Antec VPF 450W
Behuizing: Cooler Master n300 closed
Componenten voor mijn PC die ik, wellicht, in de nabije toekomst wil gaan upgraden. Ik heb deze PC twee a drie maanden geleden gebouwd en ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat hét nog sneller en beter kan wat betreft het spelen van games.
Wat is je budget?
€80 á €150. Ik ben altijd een voorstander geweest van nieuwkoop, maar ik heb begrepen dat je op de tweedehands pc-componenten markt behoorlijke kwaliteitsspullen kunt binnenhalen voor een koopje i.t.t. nieuwkoop... Dus ik sta ook open voor tweedehandsspullen, mits betrouwbaar.. Ik heb geen zin in defecte onderdelen...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik hecht wel waarde aan de optimale prijs/kwaliteit ratio.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment gebruik ik de desktop voornamelijk voor het bekijken van films, het spelen van games via Steam, het gebruik van het Internet/Youtube en ter gebruik voor mijn werk/studie m.b.h. Word/Excel/SPSS e.d.
Mijn huidige specificaties:
Moederbord: Gigabyte F2A88XM-HD3
CPU: AMD Athlon X4 860K met STOCK Cooler
GPU: MSI TwinFrozr GTX 750 Ti 2GB Gaming/OC Edition
HDD: 1,5 TB (7200 RPM)
RAM: 2 x 4GB DDR3-1333
PSU: Antec VPF 450W
Behuizing: Cooler Master n300 closed