Goedemiddag, ik zit met het volgende probleem en misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.
Telefoon: Samsung S3, GT-I9300.
Gekocht in oktober 2012.
De telefoon werkt de gehele dag zonder problemen, reageert op alles, doet alle apps openen etc.
Als ik naar bed ga en wordt s'ochtends wakker dan is de telefoon gecrasht (ik heb hem aan staan).
- Als de telefoon in de oplader zit start ik hem opnieuw op en heeft hij een volle batterij.
- Als de telefoon niet in de oplader zit dan start ik hem opnieuw op en is de batterij volledig leeg (ook al had deze een volle batterij voordat ik ging slapen).
Ik ben meerdere malen wakker geworden en gekeken of de telefoon het nog deed. Dit was tussen 00.00 uur en 05.00 uur, de telefoon deed het nog.
Mijn wekker stond voor 06.00 uur en is niet afgegaan en telefoon reageerde niet meer.
Opnieuw opgestart en werkt weer prima.
Ik heb het ook geprobeerd om de wekker niet te zetten, maar nog steeds hetzelfde.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwe batterij gekocht (gelezen dat dit het probleem kon wezen).
- Alles van de telefoon afgehaald qua foto's, bestanden etc.
- Teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Maar het probleem blijft zich voordoen.
Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn?
Groeten Jeffrey.
Telefoon: Samsung S3, GT-I9300.
Gekocht in oktober 2012.
De telefoon werkt de gehele dag zonder problemen, reageert op alles, doet alle apps openen etc.
Als ik naar bed ga en wordt s'ochtends wakker dan is de telefoon gecrasht (ik heb hem aan staan).
- Als de telefoon in de oplader zit start ik hem opnieuw op en heeft hij een volle batterij.
- Als de telefoon niet in de oplader zit dan start ik hem opnieuw op en is de batterij volledig leeg (ook al had deze een volle batterij voordat ik ging slapen).
Ik ben meerdere malen wakker geworden en gekeken of de telefoon het nog deed. Dit was tussen 00.00 uur en 05.00 uur, de telefoon deed het nog.
Mijn wekker stond voor 06.00 uur en is niet afgegaan en telefoon reageerde niet meer.
Opnieuw opgestart en werkt weer prima.
Ik heb het ook geprobeerd om de wekker niet te zetten, maar nog steeds hetzelfde.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwe batterij gekocht (gelezen dat dit het probleem kon wezen).
- Alles van de telefoon afgehaald qua foto's, bestanden etc.
- Teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Maar het probleem blijft zich voordoen.
Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn?
Groeten Jeffrey.