Ik zoek een?
Nieuw scherm voor mijn nieuwe computer. Ik heb een zeer oud 23 inch samsung scherm met geïntegreerde TV tuner, de beeldkwaliteit van het scherm is om van te huilen. Daarom ben ik op zoek naar een passend scherm voor m'n nieuwe set-up. Ik gebruik mijn computer enkel en alleen voor games (GTA V, CS:GO, WoW etc).
Wat is je budget?
Rond €300, niet veel hoger.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag:
-24 inch
-144hz
-1ms response (for what it's worth)
-'gewoon' 1080p
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder mijn kast:
Nu is mijn probleem dat er een aantal schermen voldoet aan mijn simpele eisen: http://tweakers.net/price...;462468;382442/categorie/
Ik heb géén idee hoe nu te kiezen. Ze lijken allemaal vrij vergelijkbaar, ik heb ook individuele reviews en benchmarks opgezocht er wordt ook daar niet veel wijzer van. Nu adviseert een vriend van me absoluut te gaan voor de pricewatch: LG 24GM77-B Zwart omdat hij na 'maanden onderzoek' heeft geconcludeerd dat dit de beste monitor is in deze prijsklasse voor mijn wensen. De pricewatch: Iiyama ProLite GB2488HSU-B2 Zwart heeft freesync (en is pas een maandje op de markt), maar ook over freesync lees ik weer wisselende verhalen.
Kunnen jullie mij misschien een beetje in de juiste richting sturen?
alvast bedankt!
Nieuw scherm voor mijn nieuwe computer. Ik heb een zeer oud 23 inch samsung scherm met geïntegreerde TV tuner, de beeldkwaliteit van het scherm is om van te huilen. Daarom ben ik op zoek naar een passend scherm voor m'n nieuwe set-up. Ik gebruik mijn computer enkel en alleen voor games (GTA V, CS:GO, WoW etc).
Wat is je budget?
Rond €300, niet veel hoger.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag:
-24 inch
-144hz
-1ms response (for what it's worth)
-'gewoon' 1080p
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder mijn kast:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,50 | € 234,50 |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 123,95 | € 123,95 |
1 | Asus Strix Radeon R9390-DC3OC-8GD5 Gaming | € 368,51 | € 368,51 |
1 | WD Blue WD10EZRZ, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 69,- | € 69,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 77,18 | € 77,18 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.089,99 |
Nu is mijn probleem dat er een aantal schermen voldoet aan mijn simpele eisen: http://tweakers.net/price...;462468;382442/categorie/
Ik heb géén idee hoe nu te kiezen. Ze lijken allemaal vrij vergelijkbaar, ik heb ook individuele reviews en benchmarks opgezocht er wordt ook daar niet veel wijzer van. Nu adviseert een vriend van me absoluut te gaan voor de pricewatch: LG 24GM77-B Zwart omdat hij na 'maanden onderzoek' heeft geconcludeerd dat dit de beste monitor is in deze prijsklasse voor mijn wensen. De pricewatch: Iiyama ProLite GB2488HSU-B2 Zwart heeft freesync (en is pas een maandje op de markt), maar ook over freesync lees ik weer wisselende verhalen.
Kunnen jullie mij misschien een beetje in de juiste richting sturen?
alvast bedankt!