kan na wachtwoord wijziging niet meer op eduroam

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 22:32
mijn school verplicht dat we om de zoveel tijd (ik geloof 6 weken) ons wachwoord veranderen.

nu heb ik dat gisteren weer gedaan en nu wil mijn laptop wel verbinden met eduroam maar mijn telefoon niet.

het is een android 5.0 toestel en geeft steeds onjuist wachtwoord of verificatie fout terwijl het wachtwoord juist is want deze werkt op de laptop wel gewoon.

iemand een idee wat ik kan doen om alsnog verbinding te maken? ik heb namenlijk momenteel geen 3g en ben redelijk onbereikbaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-07 22:01
mission schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:30:
mijn school verplicht dat we om de zoveel tijd (ik geloof 6 weken) ons wachwoord veranderen.

nu heb ik dat gisteren weer gedaan en nu wil mijn laptop wel verbinden met eduroam maar mijn telefoon niet.

het is een android 5.0 toestel en geeft steeds onjuist wachtwoord of verificatie fout terwijl het wachtwoord juist is want deze werkt op de laptop wel gewoon.

iemand een idee wat ik kan doen om alsnog verbinding te maken? ik heb namenlijk momenteel geen 3g en ben redelijk onbereikbaar zo.
Even langs de IT afdeling van school lopen? Of ze even bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 22:32
zijn alleen telefonisch bereikbaar. bellen zou dan thuis moeten want ik zit net tussen twee telefoon abbonomenten in en heb dus geen tegoed momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gangster93 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:43:
[...]

Even langs de IT afdeling van school lopen? Of ze even bellen..
Dat dus. Wij kunnen geen storingen van een school oplossen.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Dit topic is gesloten.