Halle allemaal,
Ik zoek een?
Nieuw moederbord, cpu en gpu
Wat is je budget?
Rond de 250 euro webshop: Afuture
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk de voorkeur voor een amd systeem aangezien dat wat goedkoper is.
Ik dacht zelf aan:
ASRock FM2A88M Extreme4+ (afuture, 69,80)
Gigabyte GeForce GT 730 - 2GB GDDR5 (afuture, 72,90)
AMD A10-5800K - Boxed (afuture, 91,50)
Kom hiermee op een totaal bedrag van 234,20.
In mijn pc heb ik nu 6 gb ram (waarschijnlijk uitbreiden naar 12 gb), en heb ik een 550 watt ewent advanced powersupply. Is deze goed genoeg voor de nieuwe componenten? En zijn de componenten zelf goed voor deze prijs of raden jullie me iets anders aan?
Ik zou graag games als csgo graag met goede prestaties willen spelen en wil wat verder gaan met het editen van videos wat op dit moment echt niet lukt. Heb nu standaard hp moederbord, pentium dual core 2,7 ghz en een videokaart van 35 euro waar ik niet heel veel mee kan.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Nieuw moederbord, cpu en gpu
Wat is je budget?
Rond de 250 euro webshop: Afuture
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk de voorkeur voor een amd systeem aangezien dat wat goedkoper is.
Ik dacht zelf aan:
ASRock FM2A88M Extreme4+ (afuture, 69,80)
Gigabyte GeForce GT 730 - 2GB GDDR5 (afuture, 72,90)
AMD A10-5800K - Boxed (afuture, 91,50)
Kom hiermee op een totaal bedrag van 234,20.
In mijn pc heb ik nu 6 gb ram (waarschijnlijk uitbreiden naar 12 gb), en heb ik een 550 watt ewent advanced powersupply. Is deze goed genoeg voor de nieuwe componenten? En zijn de componenten zelf goed voor deze prijs of raden jullie me iets anders aan?
Ik zou graag games als csgo graag met goede prestaties willen spelen en wil wat verder gaan met het editen van videos wat op dit moment echt niet lukt. Heb nu standaard hp moederbord, pentium dual core 2,7 ghz en een videokaart van 35 euro waar ik niet heel veel mee kan.
Alvast bedankt!