Toon posts:

iPhone 6S vraagt steeds om wachtwoord e-mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn Iphone 6S vraagt steeds (10 x per dag) om het wachtwoord van mijn Gmail. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Groeten Elke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb je dit al gezien? : https://www.reddit.com/r/...s_asking_me_to_verify_my/

Anders zou je de Gmail app eens moeten proberen. Die kun je gewoon gratis installeren. (https://itunes.apple.com/...m-google/id422689480?mt=8)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu inderdaad maar de gmailapp in gebruik. Maar vind het heel raar, kan niks geks in mijn instellingen ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:01
Is het niet zo dat je unsecured devices kan vrijgeven in je Google account, heb het hier wel eens gehad dat ik met geen mogelijkheid een Gmail aan thunderbird gekoppeld kon krijgen tot ik iets in de security settings in Gmail aanpastte.

Was ook meteen de druppel die de emmer deed overlopen dus geen Gmail meer

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 14:35

TommieW

Numa numa.

SpoekGTi schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:35:
Is het niet zo dat je unsecured devices kan vrijgeven in je Google account, heb het hier wel eens gehad dat ik met geen mogelijkheid een Gmail aan thunderbird gekoppeld kon krijgen tot ik iets in de security settings in Gmail aanpastte.

Was ook meteen de druppel die de emmer deed overlopen dus geen Gmail meer
Deze instelling bedoel je waarschijnlijk.

Maar waarom is dat Google goede security heeft een reden om geen GMail meer te gebruiken?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:01
TommieW schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Deze instelling bedoel je waarschijnlijk.

Maar waarom is dat Google goede security heeft een reden om geen GMail meer te gebruiken?
Omdat ik vind dat een SSL/TLS connectie die Google notabene al afdwingt en een username en een password van (iig bij mij) 15 chars en een 2 stap auth voldoende zou moeten zijn.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciwi
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-07 11:33
Hi, ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem als Elke.
Maar ik heb niets veranderd in mijn instelling op mijn mobiel of in mijn account. Ben ook niet van plan om de Gmail app te gebruiken, want ik ben (was) prima tevreden met Mail.
Overigens geldt deze 'storing" voor 2 gmail accounts; beide vragen om password te bevestigen.
Van 1 heb ik het account verwijderd, maar opnieuw installeren lukt dus niet; scherm springt steeds terug naar het scherm waar je kunt kiezen uit verschillende type email accounts om toe te voegen (iCloud/Exhange/Google/Yahoo/AOL/Outlook)

Iemand een geteste, werkende oplossing?

Inmiddels lijkt het probleem opgelost. Nee, helaas, ik heb geen idee hoe of wat…. geduld? 8)7 :?

[ Voor 9% gewijzigd door Ciwi op 31-05-2017 20:03 ]

Pagina: 1