Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gamen kunnen runnen zoals Black ops 3 en GTA 5. Af en toe iets monteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 580 euro. Waarom niet 600 euro? Indien ik een Intel cpu neem heb ik Intel mounting brackets nodig voor mijn H80i waterkoeler voor 20 euro. Het liefst inclusief verzendkosten. Monteren doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 500 Watt Cooler Master power supply, 2x4gb Crucial ballistix Tactical lp ram kaarten, Coolermaster K-380 behuizing, 500gb western digital hdd en een Corsair H80-i Waterkoeler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enigste wat ik eigenlijk nodig heb is een Cpu, videokaart en moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor merk heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen heb ik bepaald niet, misschien rekening houden met het kleur blauw.
Ga je overklokken?
[i]Ik ben niet van plan om te overklokken/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik ben echter opzoek naar bang for bucks, en het liefst onder de 580 euro. Natuurlijk mag het best mooi uitzien, maar omdat ik de case al heb maakt dat niet veel uit
Zelf had ik ook research gedaan en kwam uit op: Intel i5 6500, MSI Gtx 960 4g en de
Asus B150 PRO GAMING D3 Moederbord.
Ik hoop dat ik de topic na 3x opnieuw typen duidelijk heb gemaakt waar ik naar opzoek ben en spoedig antwoord krijg. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gamen kunnen runnen zoals Black ops 3 en GTA 5. Af en toe iets monteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 580 euro. Waarom niet 600 euro? Indien ik een Intel cpu neem heb ik Intel mounting brackets nodig voor mijn H80i waterkoeler voor 20 euro. Het liefst inclusief verzendkosten. Monteren doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 500 Watt Cooler Master power supply, 2x4gb Crucial ballistix Tactical lp ram kaarten, Coolermaster K-380 behuizing, 500gb western digital hdd en een Corsair H80-i Waterkoeler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enigste wat ik eigenlijk nodig heb is een Cpu, videokaart en moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor merk heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen heb ik bepaald niet, misschien rekening houden met het kleur blauw.
Ga je overklokken?
[i]Ik ben niet van plan om te overklokken/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik ben echter opzoek naar bang for bucks, en het liefst onder de 580 euro. Natuurlijk mag het best mooi uitzien, maar omdat ik de case al heb maakt dat niet veel uit
Zelf had ik ook research gedaan en kwam uit op: Intel i5 6500, MSI Gtx 960 4g en de
Asus B150 PRO GAMING D3 Moederbord.
Ik hoop dat ik de topic na 3x opnieuw typen duidelijk heb gemaakt waar ik naar opzoek ben en spoedig antwoord krijg. Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Zone op 03-01-2016 21:13 ]