Toon posts:

High end gaming PC zoekt kleinere behuizing en mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil upgraden/downgraden naar een mini-itx of micro-atx. Ik zoek dus een kastje, moederboord, voeding (mijn 750W is een beetje overkill en wellicht te groot voor de nieuwe kast) en eventueel processor koeling.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Kleine 500 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Fractal Design zou mooi zijn, als het mogelijk is. Als processor koeling wil ik absoluut geen water koeling.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zou graag mijn GTX 980ti Strix (30.5 cm), en i7 6700K meenemen :p DDR4 zou mooi zijn maar heb geen probleem om mijn broertje de ram te geven :)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:49
Wat heb je zelf al gevonden? er zijn meer dan genoeg behuizingen die passen.

http://tweakers.net/categ...GBnoGQANyEyuAPFMjEK-2thYA

zeker met een kleine 500 euro heb je meer dan genoeg.

100 voor de kast
100-200 voor moederbord(ligt er aan hoever je wil OC)
70-150 voor de voeding. al zou je alles maximaal nemen zit je als nog op 450 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie!

Ik had de Fractal Design Node 304 al bekeken op tweakers. Het probleem is dat mijn GPU naast best wel lang ook heel erg hoog is. Hij neemt 2 PCI ports in beslag. Daardoor vallen er al een hoop af. Ook zag ik dat ik dan voor een kleinere voeding moet gaan waar niets mis mee is. Ik weet niet goed hoelang de voedingen kunnen zijn, willen ze niet tegen de GPU aan botsen...

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:49
- Inhoud: 19.5 liter
- Fan controller for all 3 fans included
- Graphics cards up to 310mm in length, when 2 HDD slots (1 HDD hanging bracket total) are removed (Graphics cards longer than 170 mm will conflict with PSUs longer than 160mm)

pluk ik direct uit de pricewatch. dus je PSU mag niet langer dan 160mm zijn:P