Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil upgraden/downgraden naar een mini-itx of micro-atx. Ik zoek dus een kastje, moederboord, voeding (mijn 750W is een beetje overkill en wellicht te groot voor de nieuwe kast) en eventueel processor koeling.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Kleine 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Fractal Design zou mooi zijn, als het mogelijk is. Als processor koeling wil ik absoluut geen water koeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zou graag mijn GTX 980ti Strix (30.5 cm), en i7 6700K meenemen
DDR4 zou mooi zijn maar heb geen probleem om mijn broertje de ram te geven
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil upgraden/downgraden naar een mini-itx of micro-atx. Ik zoek dus een kastje, moederboord, voeding (mijn 750W is een beetje overkill en wellicht te groot voor de nieuwe kast) en eventueel processor koeling.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Kleine 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Fractal Design zou mooi zijn, als het mogelijk is. Als processor koeling wil ik absoluut geen water koeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zou graag mijn GTX 980ti Strix (30.5 cm), en i7 6700K meenemen