Beste,
Ik heb geruime tijd zelf desktops gebouwd met vrij high end specs, maar omdat ik tegenwoordig geen tijd meer heb om te gamen ben ik van plan wat plaats te maken en een laptop aan te schaffen.
Een Alienware vind ik vet maar zeer duur en misschien overkill aangezien ik geen hardcore gamer ben.
Een Dell XPS 15 spreekt me ook aan maar als je zo leest op het internet heeft die wel wat last van veelvoorkomende probleempjes (?).
Alvast bedankt.
Mvg, porro.
Ik heb geruime tijd zelf desktops gebouwd met vrij high end specs, maar omdat ik tegenwoordig geen tijd meer heb om te gamen ben ik van plan wat plaats te maken en een laptop aan te schaffen.
- Wat ga je met je laptop doen?
Mijn hoofdbezigheden zijn surfen, muziek luisteren, pokeren en af en toe gamen. Geen GPU-intensieve games, vooral Heroes of the Storm -achtige games, Counter-Strike en misschien Overwatch als dat uitkomt. - Wat is je budget?
1500€ ongeveer. Een beetje meer is uiteraard geen probleem. Laat ons zeggen max 2000€. - Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt, het is gewoon gemakkelijk om hem even weg te zetten als je plaats moet maken aan tafel. Op het werk heb ik hem alvast niet nodig. - Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Vanaf 15 inch (zeker niet kleiner) - vanaf 1080p maar liefst hoger - 8+ GB RAM - SSD met het OS + HDD van ong 1 TB - er later zelf upgrades in kunnen uitvoeren is een grote plus.
Een Alienware vind ik vet maar zeer duur en misschien overkill aangezien ik geen hardcore gamer ben.
Een Dell XPS 15 spreekt me ook aan maar als je zo leest op het internet heeft die wel wat last van veelvoorkomende probleempjes (?).
Alvast bedankt.
Mvg, porro.