Ik heb een PCMCIA airconnect kaartje, en een airconnect PCI kaartje. Nu willen ze elkaar op de een of andere manier niet vinden.
Wie kan me helpen?
Wie kan me helpen?
En toen was m'n signature weg :(
Weet iemand welke software en waar ik die kan vinden ??Op donderdag 21 juni 2001 01:39 schreef vanwegen het volgende:
Je moet van een van de twee een access point maken , dat kan met software. Of een Hardware accesspoint kopen zie ook :
Verwijderd
Dank je wel wolfensteijn ...Op donderdag 21 juni 2001 18:46 schreef Wolfensteijn het volgende:
ik heb ff met 3com helpdesk aan de lijn gehangen, en ik kreeg dit mailtje van ze, misschien dat jullie er ook wat mee kunnen.
Verwijderd
HEEL MOOI. Nu weet ik dus dat Ad Hoc mode ook mogelijk is bij het gebruik van MEER DAN 2 Wireless LAN kaarten. Dan hoef ik alleen maar een wireless netwerkkaart in mijn server te plaatsen. Dat is nog altijd aanzienlijk goedkoper dan een Access Point.Op donderdag 21 juni 2001 18:46 schreef Wolfensteijn het volgende:
NOTE: AdHoc mode is the ability for two or more wireless network
cards to communicate in a Peer to Peer environment without the use of an Access
Point or Wireless Hub.
Verwijderd
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Verwijderd
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Nee, juist niet.Op maandag 13 augustus 2001 11:49 schreef keepitcool het volgende:
Hee, maar je moet toch een andere mask hebben om dit te laten werken, ééntje die dit ondersteund:
192.168.1.0 en 192.168.0.0
dat is dus de mask 255.255.254.0
Of niet???
Inderdaad op de command-prompt, of als het het permanent wil hebben in welk bestandje dan ook verantwoordelijk is voor het uitvoeren van command-lines tijdens het opstarten (bij NT 4 is dat C:\NT4LOGON.CMD.Geplaatst door Wolfensteijn - maandag 13 augustus 2001 11:51
waar moet ik dit commando invoeren:
192.168.1.0 mask 255.255.255.0 192.168.0.3
Het zit wel in de Workstation-versie van NT4, niet alleen in de Server-versie, maar ik ben zelf nog niet toe aan W2K, dus kan een W2K-kenner een uitspraak doen over routering ?Geplaatst door Wolfensteijn - maandag 13 augustus 2001 11:54
ik heb zitten zoeken bij de TCP/IP instellingen in win2k prof, maar ik zie nergens de optie tot IP forwarding.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq