Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, internetten, office en af en toe eens een video bewerken.(Met af en toe bedoel ik maximum 3 keer per maand.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 950 euro, inclusief toetsenbord, muis en besturingssysteem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn monitor en luidsprekers, dit beïnvloed de build toch niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een computer die GTA V, COD III, BF,.. kan draaien op 1080p met mooie graphics, ik ben niet een persoon die alles max out moet hebben, zolang de game bespeelbaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, grotendeels vanwege stroomverbruik van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen grote en geluidsproductie zijn niet mijn grootse zorgen, energieverbruik mag niet extreem zijn zoals hierboven vermeld.
Ga je overklokken?
Neen bijkomende gevaren en risico's wil ik niet riskeren voor 5 FPS in een game hoger.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over mijn huidig idee en indien nodig andere suggesties of voorstellen.
Dit is mijn huidig idee:
knip externe linkjes zijn niet toegestaan, zet de boel dus even om met de Handleiding Pricewatch
(Wil alles liefst bij 1 shop/webshop bestellen i.v.m met garantie, verzendkosten, etc)
Alvast Bedankt!
Siggi
Voornamelijk gamen, internetten, office en af en toe eens een video bewerken.(Met af en toe bedoel ik maximum 3 keer per maand.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 950 euro, inclusief toetsenbord, muis en besturingssysteem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn monitor en luidsprekers, dit beïnvloed de build toch niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een computer die GTA V, COD III, BF,.. kan draaien op 1080p met mooie graphics, ik ben niet een persoon die alles max out moet hebben, zolang de game bespeelbaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, grotendeels vanwege stroomverbruik van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen grote en geluidsproductie zijn niet mijn grootse zorgen, energieverbruik mag niet extreem zijn zoals hierboven vermeld.
Ga je overklokken?
Neen bijkomende gevaren en risico's wil ik niet riskeren voor 5 FPS in een game hoger.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over mijn huidig idee en indien nodig andere suggesties of voorstellen.
Dit is mijn huidig idee:
knip externe linkjes zijn niet toegestaan, zet de boel dus even om met de Handleiding Pricewatch
(Wil alles liefst bij 1 shop/webshop bestellen i.v.m met garantie, verzendkosten, etc)
Alvast Bedankt!
Siggi
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 03-01-2016 17:09 ]