Aanschaf SSD, welke?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500535

Topicstarter
Ik ben van plan een SSD schijf te kopen voor mijn laptop:
pricewatch: Toshiba Satellite C855-22G

Maar ik weet even niet zo goed welke SSD ik nodig heb. Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon welke jij wilt.
Kijk naar de Groote die je zoekt. En kijk naar de prijs die je wilt uitgeven.
Crucial Bx100 bv. Of een Evo van samsung.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft erg moeilijk :X. Schopje naar CAA. Daarbij, eigen input is hét uitgangspunt hier. Je gaat me niet vertellen dat je nog niks hierover gevonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo Techman, Misschien is het verstandig om je eens te verdiepen in de materie, dat is altijd verstandig wanneer je iets wilt gaan kopen. Daarnaast stel je de vraag in het verkeerde subforum. In ieder geval verwachten wij hier op GoT toch wel wat meer inzet dan alleen een dergelijke vraag te stellen.

Ik raad je aan eens naar de volgende topic´s te kijken en het subforum Componenten Aankoopadvies : Het grote SSD Topic, Tweakers Award 2016 beste SSD

Edit : Misschien moet ik niet teveel tegelijk doen, ik zie dat het topic reeds verplaatst is door een collega mod, blijven de topic's over, neem deze eens door zou ik zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 03-01-2016 15:56 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/