Beste Mede Forum Leden, mijn Golf GTI MK1 is verkocht, en de Yaris is helaas kapot.
Ik ga dus kijken voor een nieuwe auto, maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen.
Wat heb ik zelf nu?
Toyota Vitz RS (1.5L - TTE - Compressor) en een gewone Yaris1.3 automaat voor de dagelijkse ritjes.
Wat rij ik per jaar? Om en nabij 30.000.
Waar moet de nieuwe auto voldoen:
- Stil in de cabine.
- Ruime kofferbak.
- Fatsoenlijk geluid van de speakers, in mijn Yaris zit nu een AIO infotainment system ingebouwd, met 10 speakers en een sub.
- Bij voorkeur een automaat, sta dagelijks wel een half uur in de file.
- Xenon projector koplampen af fabriek.
- Beetje zuinig, een 1.0 met turbo mag ook.
- Moet wel een beetje doorrijden, moet goed kunnen invoegen en inhalen indien nodig.
- Niet vaak gestolen worden, BMW en Volkswagen ben ik niet zo van, 2 vrienden hebben een 1 serie en beiden auto's zijn al leeg geroofd, Volkswagen staat er algemeen om bekend.
- Moet lang mee kunnen gaan met weinig kosten, onderhoud is meer dan gewoon maar niet dat de auto meer bij de garage staat dan dat ik hem gebruik.
Prijs: +/- 20.000,-
Bedankt voor de info alvast!
Welke auto's heb ik zelf al bekeken:
Mini Cooper 3 deurs, 2013, helaas hebben mini's een hoop problemen.
Hyundai i30: Prima auto, alleen beetje lawaaiig in de cabine zelf, verder voelt het niet echt super degelijk aan.
Ik ga dus kijken voor een nieuwe auto, maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen.
Wat heb ik zelf nu?
Toyota Vitz RS (1.5L - TTE - Compressor) en een gewone Yaris1.3 automaat voor de dagelijkse ritjes.
Wat rij ik per jaar? Om en nabij 30.000.
Waar moet de nieuwe auto voldoen:
- Stil in de cabine.
- Ruime kofferbak.
- Fatsoenlijk geluid van de speakers, in mijn Yaris zit nu een AIO infotainment system ingebouwd, met 10 speakers en een sub.
- Bij voorkeur een automaat, sta dagelijks wel een half uur in de file.
- Xenon projector koplampen af fabriek.
- Beetje zuinig, een 1.0 met turbo mag ook.
- Moet wel een beetje doorrijden, moet goed kunnen invoegen en inhalen indien nodig.
- Niet vaak gestolen worden, BMW en Volkswagen ben ik niet zo van, 2 vrienden hebben een 1 serie en beiden auto's zijn al leeg geroofd, Volkswagen staat er algemeen om bekend.
- Moet lang mee kunnen gaan met weinig kosten, onderhoud is meer dan gewoon maar niet dat de auto meer bij de garage staat dan dat ik hem gebruik.
Prijs: +/- 20.000,-
Bedankt voor de info alvast!
Welke auto's heb ik zelf al bekeken:
Mini Cooper 3 deurs, 2013, helaas hebben mini's een hoop problemen.
Hyundai i30: Prima auto, alleen beetje lawaaiig in de cabine zelf, verder voelt het niet echt super degelijk aan.