Installers/Setups zijn wazig (lage resoluties)

Pagina: 1
Acties:

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo.

Ik heb een probleem, al mijn setups/installers zijn ''wazig'' dus een lage resolutie in vergelijking met mijn gehele beeld. Ik heb een HP-Pavilion 15-ab140nd. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen? of hebben jullie nog meer informatie over.

Het gaat dus ALLEEN om de installers/uninstallers en setups.

• GemengdeDrop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online

GemengdeDrop

Mét salmiakzout

Aangezien je windows 10 hebt zou het kunnen dat 'ie de legacy-style apps (zoals installers) ietsje groter maakt om het makkelijker te kunnen zien op de 15 inch full HD die jij hebt. Nadeel is dat het dan ook wat minder scherp oogt.

Probeer eens
rechts-klik op het bureublad --> beeldscherminstellingen --> de grootte van tekst apps en andere items wijzigen

die heb ik destijds op 100% gezet ipv 125%. Dan worden die programmas wel kleiner weergegeven, maar in ieder geval wel pixel-perfect

Als je standaard op het tegeltjes display terecht komt moet je nog even uitvinden hoe je bij die instelling terecht komt - dat weet ik niet.

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-12-2025
GemengdeDrop schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:39:
Aangezien je windows 10 hebt zou het kunnen dat 'ie de legacy-style apps (zoals installers) ietsje groter maakt om het makkelijker te kunnen zien op de 15 inch full HD die jij hebt. Nadeel is dat het dan ook wat minder scherp oogt.

Probeer eens
rechts-klik op het bureublad --> beeldscherminstellingen --> de grootte van tekst apps en andere items wijzigen

die heb ik destijds op 100% gezet ipv 125%. Dan worden die programmas wel kleiner weergegeven, maar in ieder geval wel pixel-perfect

Als je standaard op het tegeltjes display terecht komt moet je nog even uitvinden hoe je bij die instelling terecht komt - dat weet ik niet.
Thx! dat heeft gewerkt!