PC voor huis tuin en keukenzaken 500-600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 722587

Topicstarter
Zelf ben ik ook op zoek naar een nieuwe desktop, met redelijke processor, ook alleen voor huis, tuin en keuken zaken. Het liefst koop ik er een van +/- 500 a 600 euro, alleen de kast heb ik nodig. Maar wel een kant en klaar produkt, geen bouwpakket. Iemand suggesties qua merk en type?
Is een acer aspire ZC-700 15000200 desktop een aan te raden product? Of iets van Lenovo wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:22
Bij kant en klare producten betaal je vaak veel meer voor dezelfde specificaties. Desnoods kan je op alternate of een dergelijke site de onderdelen bestellen en 50 euro extra betalen, dan zetten hun hem voor je in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 722587

Topicstarter
Is bekend dat het duurder is maar ik had gehoopt dat iemand mij kan tippen bij welk merk/type ik dan kwalitatief beste waar krijg voor mijn geld, dus gerichte aanbeveling of plek waar ik dat zelf goed kan nalezen, ben echt zelf niet zo goed met deze materie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:22
Maak een post in het complete systemen forum, daar kunnen ze je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Inderdaad, hijacken staan we niet toe. Maak een nieuw topic aan, op basis vanDAA beleid en alles is meteen helemaal duidelijk wat je precies zoekt.

Dit topic is gesloten.