Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs is maximaal 650 euro dit is inclusief assemblage wat ik graag bij Alternate wil laten doen dat kost daar 65 euro. Van deze 650 euro mag iets afgeweken worden maar liever niet teveel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al wel wat samengesteld maar ik weet niet of ik dit helemaal goed heb gedaan vandaar dat ik het hier opzet. Het is eigenlijk de bedoeling dat er Grand Theft Auto 5 op te spelen is het maakt niet uit als de settings allemaal op het laagst moeten als het maar met minimaal 30 fps en niet teveel drops te spelen is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren zijn er eigenlijk niet ik heb zelf al wel wat dingen uitgezocht maar zoals ik eerder als zei weet ik of ik dit wel helemaal goed heb gedaan.
AMD FX-6300
Gigabyte R7-370 2GB
Kingston HyperX 8GB DDR3-1333
MSI 970A-G43
MS-TECH CA-0130-U3
Cooler Master B500
WD Blue 1TB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder zijn er geen bijzonder eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Overklokken zal zeker niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een mijn keuzes wat kunnen verbeteren en mij kunnen vertellen of het mogelijk is om hiermee Grand Theft Auto 5 te spelen.
De PC zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs is maximaal 650 euro dit is inclusief assemblage wat ik graag bij Alternate wil laten doen dat kost daar 65 euro. Van deze 650 euro mag iets afgeweken worden maar liever niet teveel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al wel wat samengesteld maar ik weet niet of ik dit helemaal goed heb gedaan vandaar dat ik het hier opzet. Het is eigenlijk de bedoeling dat er Grand Theft Auto 5 op te spelen is het maakt niet uit als de settings allemaal op het laagst moeten als het maar met minimaal 30 fps en niet teveel drops te spelen is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren zijn er eigenlijk niet ik heb zelf al wel wat dingen uitgezocht maar zoals ik eerder als zei weet ik of ik dit wel helemaal goed heb gedaan.
AMD FX-6300
Gigabyte R7-370 2GB
Kingston HyperX 8GB DDR3-1333
MSI 970A-G43
MS-TECH CA-0130-U3
Cooler Master B500
WD Blue 1TB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder zijn er geen bijzonder eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Overklokken zal zeker niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een mijn keuzes wat kunnen verbeteren en mij kunnen vertellen of het mogelijk is om hiermee Grand Theft Auto 5 te spelen.