Jow mensen, om te beginnen; jullie komen op deze post en denken "€1300 4K Game PC (eind 2016), en dat komt omdat ik eind dit jaar jarig ben en ga focussen om een PC te krijgen door zelf geld te verdienen en dergelijke, dus vandaar het feit dat ik nu al een post plaats. Ik wil ook even duidelijk maken dat ik Asperger (vorm van Autisme) heb en daarom soms fel reageer ik zou het dan ook erg fijn vinden als jullie subtiele reacties willen plaatsen. Dit is wel genoeg gekletst, nu over naar de PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee streamen, recorden, video editen en games als GTA V op ongeveer 1440P met hoge settings (indien dit niet mogelijk is ga ik daar mee akkoord) en Minecraft, Rocket League en wat race games ook op goede kwaliteit spelen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximaal bedrag van ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het fijn vinden als ik een unlocked processor heb (het liefst met 2011-3 socket), , een 250GB SSD en een HDD van minimaal 1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een Intel processor en het liefst een WD Blue HDD (tenzij er een van 2TB is die redelijk goedkoop is)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit zolang het geen Fulltower model is en ik wil hem graag still hebben
Ga je overklokken?
Ja! Alles voor de beste prestaties!
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij goed kunnen helpen met de PC en dat ik aan het eind van het jaar lekker kan gamen!
Ik ga nu even een wenslijstje maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee streamen, recorden, video editen en games als GTA V op ongeveer 1440P met hoge settings (indien dit niet mogelijk is ga ik daar mee akkoord) en Minecraft, Rocket League en wat race games ook op goede kwaliteit spelen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximaal bedrag van ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het fijn vinden als ik een unlocked processor heb (het liefst met 2011-3 socket), , een 250GB SSD en een HDD van minimaal 1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een Intel processor en het liefst een WD Blue HDD (tenzij er een van 2TB is die redelijk goedkoop is)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit zolang het geen Fulltower model is en ik wil hem graag still hebben
Ga je overklokken?
Ja! Alles voor de beste prestaties!
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij goed kunnen helpen met de PC en dat ik aan het eind van het jaar lekker kan gamen!
Ik ga nu even een wenslijstje maken.