Toon posts:

55" 'mooi beeld' tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
55" tv met mooi rustig beeld, ook bij bijvoorbeeld voetbal en snelle actiefilms.
Overweeg de 55X8505C - laatste dag cashback vandaag.. maar twijfel nu weer om een 55W.. Full HD ivp 4K variant .. zie beneden waarom.. :D
Maar heb nu al een Full HD LCD (Sony 40W300 uit 2008) en ben bang dat ik niet genoeg vooruit ga met weer maar een Full HD.

Wat is je budget?
max. ong. 1500, maar liever minder natuurlijk. Duurder dan 1000 moet wel een duidelijke reden hebben.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk TV kijken, maar ook films en series. Nu via aparte Full HD mediaplayer en films/foto's op NAS, maar overweeg Kodi en dan is het wel erg gebruiksvriendelijk om android te hebben draaien. Anders via laptop of andere mediaplayer.

Wat heb je zelf al gevonden?
Denk nog steeds dat 100Hz Refresh rate een beter begin is dan 50Hz. Bang dat ik spijt krijg van 50HZ.
Begrijp dat Direct LED qua beeld kwaliteit beter is dan Edge LED.. iig heb me dit laten vertellen, maar weet niet of het er echt toe doet.
Ik hoop dat de upscaling naar 4K ook nog genoeg doet voor uiteindelijke beeld kwaliteit.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van het NIET kopen van 100Hz refresh rate en Edge LED ipv Direct LED.
Liefst beide WEL mét Android voor hetzelfde geld... :P
Voegt Upscaling naar 4K nog iets (genoeg) toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Native 100 Hz is altijd beter. Meerwaarde van 4K is discutabel, daar zijn al vele pagina's over geschreven. Neem eens een aantal van de vele soortelijke topics door.