Allround laptop; budget 600 á 700 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500535

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik wil de laptop voor school gaan gebruiken, Business IT, maar ook voor films kijken en misschien een paar niet zware games spelen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Mijn budget ligt rond de 600 a 700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Ja, maar gewicht maakt me zeer weinig uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik wil graag een laptop van goede bouwkwaliteit. Daarnaast moet hij enigszins toekomstbestendig zijn.
Daarnaast is 15'' genoeg.

Nu heb ik nog deze laptop:
pricewatch: Toshiba Satellite C855-22G

Is mij erg goed bevallen, en ondanks het feit dat hij al oud is houdt de laptop prima stand. Maar nu dus tijd voor een nieuwe.

Is er iemand die toevallig een suggestie kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Ook nog een mooie optie wellicht, mijn vrouw is er erg tevreden over. Full HD mat ips scherm en 256gb SSD. Wellicht te licht qua games, maar wel ook nog redelijk portable.

pricewatch: HP Pavilion 15-ab140nd

psn: jagermeistertim