Discussie over hoe het beste met pakketpost om te gaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Kennen jullie dat? Gedonder met de pakketjes?

Ik woon alleen, en heb ik een drukke baan waar ik zeker 50 uur per week mee bezig ben.
Omdat ik ook vaak op zaterdag werk, (en veel online zit) bestel ik regelmatig wat online.
Helaas heeft dit met enige regelmaat grote ergenissen tot gevolg.

Postnl - dit gaat bij mij altijd wel goed. Een redelijke track en trace, een vaste chauffeur die ondertussen mij en mijn auto kent en zodoende de pakketjes altijd wel aan een buur afgeven of later in de avond als hij mijn auto ziet staan pas mijn adres aandoet ;)

Ups en dhl - dit gaat (bij mij athans) meestal mis. Via de track en trace zie ik dan dat de zending b.v. smiddags geleverd gaat worden. Dan ben ik er niet, dus dan bel ik.....kan niets aan worden gedaan volgens de klantenservice........kom op zeg, we weten nu al dat het morgen misgaat en dan kan je er niets aan doen?
Dus bezorgen staat voor dichte deur. s'avonds online kan ik kiezen uit suffe dingen als : morgen overdag of overmorgen overdag afleveren..........maar dan werk ik toch?

Tot overmaat van ramp wordt het pakketje dan na 3 pogingen b.v. bij een afhaalpunt afgeleverd.
Pas was dit de halforts in Gouda. (Autovrij gebied centrum)
Wanneer moet ik dit halen? Als ik daar tijd voor had, had ik het wel in een winkel gekocht en niet besteld!
Kom ik daar om 17:55 met zweet op mijn nek aanfietsen nog laat, kunnen ze mijn pakketje niet zo 1,2,3 vinden en of ik morgen nog eens terug wil komen....(na tegensputteren vonden ze hem opeens wel)

Of een kaartje in de bus dat ik er niet was, zal morgen tussen 14:00 en 18:00 geleverd worden.
Die dag had ik toevallig een vrije dag, dus ik de hele dag braaf thuis gebleven......komt er niemand!
Wil ik om 18:15 naar dhl bellen, dhl al gesloten.......en track en trace niets bijgewerkt........

En zo is het iedere keer wat ;)

Ik kijk zelfs bij webshops met welke vervoerder ze versturen, maar helaas doen ze niet altijd de vervoerder aanhouden waarmee ze adverteren in de algemene voorwaarden.

Gelukkig (voor mij) doen Bol, Coolblue en Conrad met postnl zaken ;)

Hoe lossen jullie dit op?
Of zijn jullie werkloos thuis, of hebben jullie een vrouw die thuis zit?

Het lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit (luxe) probleem.

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er is een klaagtopic hierover, maar die staat in een subforum waar jij (nog) niet bij kan...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

O zo herkenbaar, ik heb gelukkig een moeder die maar een aantal dagen werkt, die regelt ook de 2e afspraak als ze dan wel thuis is, ideaal. 8)

Op mijn vorige werk kon ik het ook gewoon op mijn naam laten binnenkomen in het magazijn, alleen daar zijn ze hier wat strenger op. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Dus je bestelt van alles online en laat dit thuis bezorgen, terwijl je dus nooit thuis bent. Vervolgens klaag je dat het wordt afgegeven op een afhaalpunt waar je niet naartoe kunt omdat je geen tijd hebt?? Sorry, maar vanaf waar is dit dan het probleem van de vervoerder? Waarom laat je het niet op je werk bezorgen of ergens waar het ook daadwerkelijk kan worden afgeleverd? De vervoerder kan er toch niets aan doen dat jij het laat afleveren op een adres waar ze het dus niet kunnen afleveren omdat je nooit thuis bent en ook geen tijd hebt om het op het afhaalpunt op te halen? Jeetje zeg, en dan de vervoerder nog de schuld geven ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53
Heb je geen buren? Hier worden de pakketjes regelmatig bij de buren afgegeven, en andersom ook. Iedereen blij :)

Behalve DPD, die nemen het gewoon weer mee en bezorgen het de dag erop bij een pick-up point, geen tweede afleverpoging, niks.. Dan had ik het idd net zo goed in de winkel kunnen gaan kopen :|

[ Voor 46% gewijzigd door decipherer op 02-01-2016 22:47 ]

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Wat betreft UPS, even aanmelden bij MyChoice, en je kan je pakketjes uitstellen/rerouten. Simple.

Hoe ik het verder aanpak, alles naar afhaalpunten of uitstellen. Laatste optie is naar een opslag laten sturen welke ik ook zakelijk gebruik, die nemen pakketjes voor mij aan _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Rub147 op 02-01-2016 22:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:40
Lang leve afhaalpunten bij supermarkten die tot 23.00 uur open zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 16:36
Ik laat alles op mijn werk bezorgen. Ideaal. Altijd iemand op de receptie tussen 08:30 en 17:00

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:01
Ik heb een pakketbus :) Wat daarvoor te groot is wordt bij de buren afgeleverd.

[ Voor 54% gewijzigd door Rukapul op 02-01-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tegenwoordig kan je ook bij het punt direct afleveren. Vroeger kon je bij DHL voor 7.30 bij distributiepunt ophalen de dag van de levering. Je kan ze dan ook bellen. Ups kan ook bij een Kialapunt ophalen. Ik heb hetzelfde probleem maar GLS is mijn enige ellende. Dpd gaat nog wel maar is ook zwaar K met hele grote hoofdletter. Er zijn tegenwoordig aantal winkels later open dan >18u en anders vraag je aan iemamd anders je pakketjes te ontvangen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:03
Kan je niet op je werk laten bezorgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een serieus topic is hier zeker op zijn plaats, zolang het maar geen verzameling van rants wordt. Dus serieuze discussie ja, stoom afblazen nee :)

Vandaar een aanpassing van de topictitel.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 02-01-2016 23:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:38:
[mbr]Een serieus topic is hier zeker op zijn plaats, zolang het maar geen verzameling van rants wordt. Dus serieuze discussie ja, stoom afblazen nee :)

Vandaar een aanpassing van de topictitel.[/]
Stoom afblazen hebben we trouwens ook een topic voor, maar dat zit in een afgesloten forum deel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 23:34
Wat al eerder aangegeven is en meteen in mijn gedachten schoot toen ik je ts las.
Een pakketbus. Wordt afgeleverd en je kunt hem open maken als je thuis komt.
Wel zorgen dat je leveringen plant. Dus niet dat de tweede bezorger op dezelfde dag voor een dichte deur staat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-10 13:46
Ken in mijn omgeving ook veel werkende mensen met dit (luxe?) probleem.
Ik liet zoveel mogelijk op het werk laten afleveren, maar heb ook wel eens een briefje bij de deurbel opgehangen of met de vraag of ze het bij de buren wilden afgeven.
Heb nog steeds het meeste vertrouwen in Post.nl qua snelheid van het verzenden, maar tegenwoordig laat ik het liefst pakketten verzenden via DPD/DHL als ik een drukke werkweek heb, aangezien ze dan op het werk van mijn vriendin terecht zullen komen, ze heeft een DHL/DPD service point.
Zelf kom ik 2 maal in de week langs een Kiala service point voor mijn werk, dus dat is ook nog een optie voor mij.
Dat zou voor sommige mensen ook een optie kunnen zijn, als je weet dat je regelmatig voor je werk langs zo'n punt rijdt (desnoods regelmatig vlakbij moet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:19
Als ik weet dat het wordt verzonden met een vervoerder waarbij ik zelf geen afleverpunt kan kiezen en ik waarschijnlijk niet thuis zal zijn dan laat ik het meestal bezorgen bij mijn ouders. Daar ga ik toch regelmatig even langs voor de gezelligheid en als het haast heeft kan ik zo laat als nodig is nog even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik laat een pakket eigenlijk nagenoeg standaard afleveren bij een afhaalpunt en niet thuis, meestal bij de AH hier vlak om de hoek. Bij webshops met vage vervoerders als DPD, GLS, UPS en DHL kijk ik altijd of het direct al naar een afhaalpunt in de buurt kan (dus niet eerst thuis aanbieden) want die zijn er wel, als dat niet kan dan bestel ik er niet.

Heb geen zin (meer) in frustratie door vervoerders en ik heb tot op heden nog nooit gehad dat een pakket wat naar AH of een ander afhaalpunt moet niet op tijd is aangekomen. Op het werk afleveren is geen optie, werkgever is geen pakhuis (als in geef iemand een vinger en vervolgens gaat de hele dag de bel. :P).

Thuis zit je altijd maar te wachten (mocht ik zo'n dag thuis zijn) en continue door het raam de straat te scannen op busjes. Dan ga ik net zo lief halverwege de middag even het pakket ophalen, wordt mijn vrije dag niet gefrustreerd door zinloos wachten.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:39
Tegenwoordig levert zowel de DHL als UPS ná 18:00 af bij een woonhuis. Dit gaat wel eens mis, maar dan kan ik online aangeven of even bellen wanneer het mij dan wel uitkomt.

Ik vind het eerder irritant dat ik niet kan vertrouwen op PostNL. Dus meeste gaan dan naar het werk.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn werkgever heeft ook aangegeven dat er geen pakketjes (tenzij bij 'nood') meer naar kantoor mogen. Op den duur werd er meer privé afgeleverd dan zakelijk :P

Afleveren bij de buren vind ik juist irritant, omdat ik dan van hun aanwezigheid afhankelijk ben. Ik haal het liever op wanneer het mij uitkomt, wat mij betreft mag alles direct naar een afhaalpunt. Helaas biedt niet elke webshop en/of vervoerder die optie. Niet erg, maar ga het dan niet bij de buren afleveren! :-(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:57
Ik heb gelukkig buren waar de meeste pakketjes afgeleverd worden en die er geen enkel punt van maken.
Afleveren op werk gaat niet, PostNL afhaalpunt bij supermarkt zit gelukkig om de hoek, indien mogelijk laat ik direct daar afleveren, al bieden nog niet alle shops pakjegemak of hoe dat nu ook heet.

Wehkamp had een mooie optie om te kiezen voor levering 's avonds... waarbij ze alsnog overdag komen... waar je een ander tijdstip kan kiezen, wat dan weer overdag is. Gelukkig zit ook het DHL afhaalpunt redelijk in de buurt en per auto bereikbaar.

Ondanks alle gezeur rondom Postnl zie ik steeds meer in waarom iedereen daarvoor kiest. Qua leveringen en locaties hebben die het toch het beste voor elkaar en sommige concurrenten zijn nog erger aan het prutsen of bieden opties die niet meer bij deze tijd horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Chntl321 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:39:
Jeetje zeg, en dan de vervoerder nog de schuld geven ook 8)7
Ja, want ze komen de afspraken niet na wanneer ze leveren (kaartje in de bus doen met nieuwe tijden en dan niet op komen draven) en ze zijn slecht bereikbaar en niet welwillend aan de telefoon om te zorgen dat het goed komt.
Track en trace zijn vlaak niet up to date.

Dus ja ;)
-Wat is een pakketbuss?
-Bij werkgever gaat niet, ik zit de hele dag op de weg door heel nederland en bij het hoofdkantoor kom ik zelden. (Is ook heel ver weg)
-bij de buren gebeurd wel door postnl, de andere willen der niet aan. Maar ik wil de buren ook niet gek maken met mijn pakketjes toch?
-bij mijn ouders doe ik inderdaad ook wel eens, als ik van te voren er al een slecht gevoel over heb.

P.s. Ik hoor trouwens van winkels dat postnl vaak duurder is, en ze daarvoor experimenteren met andere vervoerders.......jammer, want postnl heeft dit zoals door anderen ook al opgemerkt het best voor elkaar.

Edit: pakketbus gaat niet werken, ik woon in een appartenmenten complex.

[ Voor 13% gewijzigd door reinier666 op 03-01-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
PostNL is inderdaad duurder als bijvoorbeeld DPD of GLS. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze beter is, bij DPD kan de klant op de dag van verzending tot 24.00 de levering uitstellen of direct naar een afhaalpunt sturen. Op de dag zelf krijgt de ontvanger een mail/SMS met een tijdvak van 1 uur.

Vaak kunnen de vervoerders wel allerlei oplossingen bieden, maar hebben webwinkels het niet geïmplementeerd (of willen de extra kosten van 10 cent niet dragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
Vind je het ook irritant dat je keer op keer een bezorging hebt gemist en dat je jouw online aankoop op een locatie en tijdstip af moet halen dat jou niet schikt? Wil je graag zelf regie hierover? De Buren is dan de uitkomst voor jou!

Met de kluisjes van de Buren zijn diverse toepassingen mogelijk waaronder het ontvangen, verzenden en retourneren van pakketjes.
http://www.deburen.nl/ontvangen-verzenden/hoe-werkt-het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
En dat werkt dus toch niet zo lekker. Nadat de Buren je pakketje heeft ontvangen duurt het vaak 2 of 3 dagen totdat je het op kan halen. Dan kan je net zo goed twee dagen later bestellen zodat het wel komt op een dag dat het je uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
reinier666 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:58:
Ups en dhl - dit gaat (bij mij athans) meestal mis. Via de track en trace zie ik dan dat de zending b.v. smiddags geleverd gaat worden. Dan ben ik er niet, dus dan bel ik.....kan niets aan worden gedaan volgens de klantenservice........kom op zeg, we weten nu al dat het morgen misgaat en dan kan je er niets aan doen?
Dus bezorgen staat voor dichte deur. s'avonds online kan ik kiezen uit suffe dingen als : morgen overdag of overmorgen overdag afleveren..........maar dan werk ik toch?
Volgens mij kan ik bij die ook gewoon kiezen voor een afleverpunt. En dan kan je gewoon zelf kiezen en wordt het niet voor je uitgekozen welke het is.

Ik vind het wel heel makkelijk van je hoor, je besteld het ergens waarbij je weet welke bezorgdienst het is. Dan ben je 6 dagen per week de kantooruren en meer niet thuis, en dan klaag je dat ze het niet bij je kunnen afleveren.

Oplossing: Het bestellen bij een website die de optie biedt om op zondag te leveren.

Ik heb als enige 'probleem' het bij internationale shops omdat ik daar niet weet hoe het uiteindelijk hier komt, en ik iig niet direct naar ophaalpunt kan doen. UPS heeft wat mindere voorkeur bij mij omdat afhaalpunt redelijke afstand is (10 minuten fietsen vanaf mijn werk, en dat is op 15 minuten vanaf mijn huis, dus dat overleef ik ook wel weer, of als ik vanaf huis vertrek is er ééntje op 15-20 minuten ofzo). PostNL zit op 50m, DPD zit op 200m. Dus bij voorkeur bestel ik het ook bij eentje die gewoon direct naar afhaalpunt kan brengen. En ach, anders nemen soms mijn buren het aan, en anders kunnen ze het de volgende dag op een afhaalpunt achterlaten.

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 03-01-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat de pakketten bij mijn grootouders afleveren, die zijn meestal wel thuis. Mijn grootmoeder is ook handig genoeg met haar iPhone dat ze een door mij doorgestuurd Track&Trace code in de PostNL App kan krijgen dus dan weet ze ook hoe laat ze komen.

Bij winkels waar ik de optie heb het bij het postkantoor af te laten leveren doe ik dat, ik moet aan het einde van praktisch elke werkdag langs de PostNL om wat brieven te posten, dus dan neem ik het pakket gelijk mee.

(Ik zie overigens ondernemingskansen liggen voor werklozen. Pakketten aannemen en deze avonds na werktijd, zeg tot 21.00, laten afhalen voor een klein bedrag)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Rub147 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:44:
Wat betreft UPS, even aanmelden bij MyChoice, en je kan je pakketjes uitstellen/rerouten. Simple.

Hoe ik het verder aanpak, alles naar afhaalpunten of uitstellen. Laatste optie is naar een opslag laten sturen welke ik ook zakelijk gebruik, die nemen pakketjes voor mij aan _/-\o_
"Even aanmelden"

Dat heb ik vorig jaar geprobeerd toen mijn TV omgeruild zou worden door Philips. Het duurde alleen 5 dagen voordat ik in kon loggen bij UPS. Helaas waren er in die 5 dagen al 3 bezorgpogingen geweest waardoor mijn TV retour afzender ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik woon in een appartementengebouw met een lobby waar 24/7 een conciërge zit. Die neemt alle pakjes aan en als ik thuiskom van werk melden ze dat er een pakje gekomen is :*)
Dat ga ik wel missen als ik ga verhuizen :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Als leverancier moet je je altijd afvragen wat je toevoegende waarde is, en wat de consument wil. Dit geldt zowel voor de bezorgers als de webshop's

Ik als drukke consument wil buiten de normale openingstijden online boodschappen doen.
Vervolgens wil ik dat zo snel mogelijk hebben.

Dan heb je in 90% van de gevallen maar 2 opties.
Bezorgen of ophalen.

Ophalen is meestal niet in de buurt, dus blijft alleen thuis bezorgen over.

*IK* zou het veel liever altijd de volgende dag willen ophalen ergens in mijn woonplaats, waar ik makkelijk kan parkeren en ze ruime openingstijden hebben.

In theorie kan dit ook met alle kiala en overige afhaalpunten. Maar vaak kan je die punten niet ingeven, en gaan ze het eerst 2 keer aan je voordeur proberen, zodat je het alsnog pas na 3 dagen hebt. Dit kost gigantisch veel geld. Waar ik wel voor moet betalen, maar geen gebruik van wil maken.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij simpel

1. Kijken met welke pakketbezorger de webwinkel bezorgd. Bij GLS of DPD is dit een reden om te zoeken naar een andere webwinkel. Alleen als er echt geen andere mogelijkheid is.
2. Als de website de mogelijkheid heeft een pakket direct bij een PostNL of afhaalpunt te bezorgen dan kies ik die optie.
3. Als dit niet mogelijk is dan accepteer ik (of niet) dat de levering één dag langer duurt en daarna bij het afhaalpunt op te halen.

Mijn voorkeur zou hebben als ik voor de eerste levering al kon kiezen om het naar een afhaalpunt te sturen. Afhaalpunt tot 21.00 of later open is dan natuurlijk een grote pre.

Verder heb ik ook grote leveringen door echte koerierbedrijven en die laat ik mij 30 minuten van te voren bellen. Dan ga ik even naar huis om de bestelling even in ontvangst te nemen en daarna weer naar kantoor. Kost me dan een uurtje ipv een dag.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:03:
[...]
3. Als dit niet mogelijk is dan accepteer ik (of niet) dat de levering één dag langer duurt en daarna bij het afhaalpunt op te halen.
[...]
Dat is precies het punt, die keuze heb je juist vaak niet, omdat ze dan belletje gaan lellen bij de buren, zeker in een appartementencomplex. Erg irritant.
Dat zou je gewoon als voorkeur op moeten kunnen geven, zoiets als een Nee Nee-sticker. Een extra nee voor "niet bij de buren". :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Kijken met welke vervoerder gaat niet altijd op, ze gebruiken niet altijd de vervoerder als wat ze van te voren aangeven op hun website, of welke ze normaal gebruiken. (Expirimenteren met service of prijs)
Dit is me al zo vaak overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je hebt nu eenmaal niet alles onder controle. Als je iets echt snel moet hebben dan zul je het of zelf moeten gaan kopen ergens of meer betalen voor een snelle levering.

Wonen in de stad helpt trouwens ook enorm als werkende alleenstaande. Dan is alles veel langer open en dichterbij en heb je het probleem niet dat je om 18.00 al voor een dichte deur staat. Nadeel is dan weer dat bezorgen bij de buren dan weer lastig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:22:
[...] Nadeel is dan weer dat bezorgen bij de buren dan weer lastig is.
Ja, daar verschillen wij dus van mening :) Ik woon ook stedelijk genoeg om alles open te hebben, maar ik heb ook buren die wel thuis zijn (overdag) maar ik vind dat meer gedoe dan zelf even langs een ophaalpunt rijden, qua agenda's. Ik heb helaas ook niet die luxe dat ik 'even' van kantoor weg kan om een pakketje te halen, dan zou ik 1,5 uur weg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de pakketbus, zie het topic van Rukapul in AZ: De pakketbus als oplossing voor de online shopper

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1