De specificatie heb ik hernoemd naar "Total Bytes Written", geen idee waar ik "Terabytes Written" vandaan had, maar goed

Ik heb zo'n 100 van de populairste ssd's nagelopen en waar mogelijk de spec ingevuld. Helaas blijkt niet elk merk dit netjes te vermelden, waardoor ik het niet overal heb kunnen invullen. Vooral de goedkopere SSD-fabrikanten vermelden het vaak niet. En Samsung toont het weer alleen van ssd's uit de 850 serie en nieuwer (plus de andere ssd's die rond die periode zijn uitgekomen).
Kortom, het filter zet ik nog niet aan, dat is een beetje onbruikbaar. Wel heb ik 'm selecteerbaar gemaakt in de specificatiekolom (
http://tweakers.net/categ...d-state-drives/producten/, waar standaard de opslagcapaciteit en prijs per GB worden genoemd), dus dan kan je er in ieder geval op sorteren.
De specificaties voor Drive Writes Per Day en Daily Writes (TBW omgerekend naar per dag, zoals Intel gebruikt) komen later. Deze kunnen afgeleid worden van bestaande specificaties en kunnen dus automatisch berekend worden, maar helaas is daar iets
behoorlijk stuk 
dus dat duurt nog eventjes.