Daar zijn we weer, nadat ik weer eens gevraagd ben een complete game pc te bouwen. Bij deze:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p (Asus VG248QE 144hz?) max settings en evt later makkelijk te upgraden naar 1440p. Denk aan GTA5, COD, BF, AC, Witcher 3, Farcry e.a. Steam games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1750,- Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Asus VG248QE monitor
- Gaming toetsenbord & muis.
- 4 TB WD Schijf voor opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI boven Asus in verband met support en ervaringen in het verleden (al biedt dit geen garantie voor de toekomst) maar ook gewoon qua gevoel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Skylake i7 (is overkill voor gaming only maar met oog op toekomst toch deze!).
- Black & White themed.
- Stil.
Ga je overklokken?
Niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips & Suggesties zijn welkom over het onderstaande lijstje dat ik heb samengesteld. Via het voedingen topic heb ik info gekregen dat de gekozen Corsair RM550x voeding meer dan voldoende is voor deze default config en ook lekker stil is. 500 GB SSD is een must met aantal games dat geïnstalleerd gaat worden. Dan kan de 4 TB WD dienen als opslag en eventueel extern gebruikt worden zodat het systeem zelft echt stil blijft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p (Asus VG248QE 144hz?) max settings en evt later makkelijk te upgraden naar 1440p. Denk aan GTA5, COD, BF, AC, Witcher 3, Farcry e.a. Steam games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1750,- Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Asus VG248QE monitor
- Gaming toetsenbord & muis.
- 4 TB WD Schijf voor opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI boven Asus in verband met support en ervaringen in het verleden (al biedt dit geen garantie voor de toekomst) maar ook gewoon qua gevoel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Skylake i7 (is overkill voor gaming only maar met oog op toekomst toch deze!).
- Black & White themed.
- Stil.
Ga je overklokken?
Niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips & Suggesties zijn welkom over het onderstaande lijstje dat ik heb samengesteld. Via het voedingen topic heb ik info gekregen dat de gekozen Corsair RM550x voeding meer dan voldoende is voor deze default config en ook lekker stil is. 500 GB SSD is een must met aantal games dat geïnstalleerd gaat worden. Dan kan de 4 TB WD dienen als opslag en eventueel extern gebruikt worden zodat het systeem zelft echt stil blijft.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 388,- | € 388,- |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING | € 147,- | € 147,- |
| 1 | MSI GTX 980TI 6GD5T OC | € 686,95 | € 686,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 45,80 | € 45,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,- | € 164,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.738,60 | |
[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 02-01-2016 19:30 ]