Vanmiddag heeft Windows 10 update 1511 geïnstalleerd op mijn PC. Toen ik op mijn bureaublad kwam merkte ik dat verschillende programma's zijn verwijderd en dat deze ook helemaal niet meer werken wanneer je ze wil installeren. Het gaat onder andere om Bitdefender Total Security 2015.
Omdat ik deze programma's gewoon draaiend wilde hebben op mijn PC heb ik mijn PC terug gezet naar een vorige versie. Vanaf hier zijn de problemen begonnen. Tijdens het opstarten krijg ik de bluescreen CRITICAL_PROCESS_DIED. Vervolgens krijg ik het scherm 'Kies een optie' (zie afbeelding hieronder) met Doorgaan, Een apparaat gebruiken, Problemen oplossen en De pc uitzetten. Wanneer ik op doorgaan klik krijg ik de bovenstaande blue screen en kom ik weer in dit menu terecht. Bij problemen oplossen is er geen systeemherstel gevonden, werkt opstartherstel niet en teruggaan naar de vorige versie is ook niet mogelijk.
Ik heb op dit moment even geen idee meer wat ik precies kan doen. Ik ben al 3,5 uur bezig met dit probleem en ik heb tot nu nog geen werkende oplossing. Wie kan mij helpen? Ik gebruik Windows 10 64-bit (Nederlands). Mijn computerspecificaties staan onderaan in deze post.

Omdat ik deze programma's gewoon draaiend wilde hebben op mijn PC heb ik mijn PC terug gezet naar een vorige versie. Vanaf hier zijn de problemen begonnen. Tijdens het opstarten krijg ik de bluescreen CRITICAL_PROCESS_DIED. Vervolgens krijg ik het scherm 'Kies een optie' (zie afbeelding hieronder) met Doorgaan, Een apparaat gebruiken, Problemen oplossen en De pc uitzetten. Wanneer ik op doorgaan klik krijg ik de bovenstaande blue screen en kom ik weer in dit menu terecht. Bij problemen oplossen is er geen systeemherstel gevonden, werkt opstartherstel niet en teruggaan naar de vorige versie is ook niet mogelijk.
Ik heb op dit moment even geen idee meer wat ik precies kan doen. Ik ben al 3,5 uur bezig met dit probleem en ik heb tot nu nog geen werkende oplossing. Wie kan mij helpen? Ik gebruik Windows 10 64-bit (Nederlands). Mijn computerspecificaties staan onderaan in deze post.

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asrock Z77 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP) | € 0,- | € 0,- |
1 | Hitachi HDS721010DLE630, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
1 | Razer Lycosa | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair XMS3 CMX16GX3M4A1333C9 | € 88,50 | € 88,50 |
1 | LG GH24NS70 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Enthusiast TX750 V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 88,50 |
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x