Beste Tweakers,
Aangezien er hier in de buurt tijdens oudejaarsnacht is ingebroken en dit niet meteen de leukste manier is om het nieuwe jaar in te zetten, ben ik op zoek naar een mooie bewakingscamera. Ik heb zelf al volgende producten gevonden:
Twee camera's lijkt me ideaal. Prijs houd ik het liefst onder de 300 voor 2 camera's (inclusief eventuele opslag). Op welke andere criteria ik zeker moet letten ben ik nog niet zo goed over uit:
Aangezien er hier in de buurt tijdens oudejaarsnacht is ingebroken en dit niet meteen de leukste manier is om het nieuwe jaar in te zetten, ben ik op zoek naar een mooie bewakingscamera. Ik heb zelf al volgende producten gevonden:
- Foscam FI9903P: goeie reviews in Pricewatch
- Netgear Arlo: Valt goed mee qua prijs, maar misschien is het feit dat ze draagbaar niet echt nodig. Daarentgen zijn ze wel compleet draadloos wat me erg aanspreekt.
- Allerei spul van Ubiquiti. Grote fan van hun netwerkapparatuur, geen idee hoe goed hun bewakingscamera's zijn.
Twee camera's lijkt me ideaal. Prijs houd ik het liefst onder de 300 voor 2 camera's (inclusief eventuele opslag). Op welke andere criteria ik zeker moet letten ben ik nog niet zo goed over uit:
- Opslag: minimaal 24 uur lijkt me normaal. Langer hoeft denk ik niet? Blijkbaar hebben sommigen een SD kaartje wat wel makkelijk zou zijn. Geen NAS ter beschikking, wel een externe harde schijf.
- Indoor vs outdoor: Outdoor spreekt me meer aan, al zijn er op deze punten niet direct ethernetkabels beschikbaar.
- Verbinding:PoE lijkt me makkelijk gezien je dan maar 1 verbinding nodig hebt, al zit ik dan met bovenstaand probleem.
- Software / interface: Een overzichtelijke web interface (waar je ook in één keer eventueel opnames kan bekijken) zou wel handig zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door SanderH_ op 02-01-2016 18:50 ]