Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruiken voor games als World of Warcraft, Diablo en CSGO. Ik ben niet van plan om de meest recente games op ultra te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450-500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en toetsenbord. Monitor moet ik nog aanschaffen, maar deze neem ik dan ook niet mee in het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wilde eigenlijk de budget build van de BBG van november gebruiken, maar daar mist de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik dacht zelf aan deze build van de BBG, maar weet niet of nu voor deze prijs al beter is te krijgen en bovendien is de videokaart niet meer verkrijgbaar.
Gebruiken voor games als World of Warcraft, Diablo en CSGO. Ik ben niet van plan om de meest recente games op ultra te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450-500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en toetsenbord. Monitor moet ik nog aanschaffen, maar deze neem ik dan ook niet mee in het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wilde eigenlijk de budget build van de BBG van november gebruiken, maar daar mist de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik dacht zelf aan deze build van de BBG, maar weet niet of nu voor deze prijs al beter is te krijgen en bovendien is de videokaart niet meer verkrijgbaar.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 77,80 | € 77,80 |
| 1 | ASRock FM2A68M-HD+ | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Club 3D Radeon R9 270 royalQueen | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 350W | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 318,60 | |