Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie91
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-05-2021
Mijn Samsung Galaxy J5 is afgelopen woensdag gestolen. Na het doen van aangifte heb ik via Android apparaten beheer het commando gegeven dat hij de telefoon de gegevens moest wissen en de telefoon moest vergrendelen.

Tot mijn grote verbazing is vandaag de telefoon gevonden en afgegeven op de locatie waar hij gestolen is.
Iemand anders van mijn gezin heeft de telefoon opgehaald. Bij thuiskomst heeft hij de telefoon aangezet en deze begon netjes alles te wissen en te vergrendelen.

Nu wil ik opnieuw inloggen. Android vraagt daarbij om een account waar ik eerder mee ingelogd ben op het apparaat. Al log ik in met de gegevens waar ik voorheen mee ingelogd was zegt hij dat ik in moet loggen met een gebruikersaccount.

Heeft iemand suggesties hoe dit op te lossen valt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijkheid om een foto te sturen? Begrijp t miet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Is dit niet het scherm waarbij je de instellingen van je vorige 'toestel' opnieuw terug kon krijgen? Als je dan nu opnieuw inlogt met je gegevens, dan haalt Google de meeste instellingen voor je terug.

Denk ik.

Heb je al geprobeerd om daar nogmaals je account in te voeren?

[ Voor 8% gewijzigd door chengbondkwok op 02-01-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie91
Inderdaad het is dat scherm.
Ik log ook in met de gegevens van mijn "vorige" toestel (het is het zelfde toestel alleen ik heb via android apparaten beheer opdracht gegeven dat hij moest vergrendelen en alles wissen).
Bij inloggen op deze gegevens krijg ik de melding: Log in met een eigenaarsaccount van dit apparaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Vinnie91 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:13:
Inderdaad het is dat scherm.
Ik log ook in met de gegevens van mijn "vorige" toestel (het is het zelfde toestel alleen ik heb via android apparaten beheer opdracht gegeven dat hij moest vergrendelen en alles wissen).
Bij inloggen op deze gegevens krijg ik de melding: Log in met een eigenaarsaccount van dit apparaat.
Heb je ook bij 'Geef uw mailadres op' je gegevens ingevuld? Zou namelijk heel vreemd zijn.

Anders zou je dit kunnen proberen, aangezien je toch al je data kwijt bent:

http://www.hardreset.info.../samsung-j500f-galaxy-j5/

Dit zorgt ervoor dat je je toestel een harde reset geeft.

Aan de andere kant, dit zou het ook nog kunnen zijn:
http://www.androidpolice....72-hour-security-lockout/

Het kan zijn dat je 72 uur moet wachten voordat je opnieuw kan inloggen, omdat je je toestel van afstand hebt gewist.

[ Voor 18% gewijzigd door chengbondkwok op 02-01-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie91
Over die 72 uur lockout had ik inmiddels ook informatie over gevonden.
Ik heb inderdaad mijn wachtwoord aangepast. Dus het kan wel het probleem zijn. Ik wacht het even af en hou jullie op de hoogte als er ontwikkelingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie91
Ik zie dat ik nog moest terugkomen op deze post. De blokkade was inderdaad voor 72uur. Hierna heb ik weer opnieuw kunnen inloggen met mijn account en werkt de telefoon naar behoren. Tanks voor de reacties mensen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinity_232
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 10:00
Thx voor de post, ben hier al de hele dag naar op zoek!! Ga proberen of dit bij mij ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinity_232
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 10:00
Werkt niet maar blijk dus ook gelockt te zijn, balen :(
Pagina: 1