Live chat App/Plugin voor een CMS-site (Joomla)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407039

Topicstarter
Beste mensen,

Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal.

Ik ga als freelancer zijnde website's bouwen met voornamelijk CMS. Momenteel heb ik een eigen website, gebaseerd op de allerlaatste versie van Joomla.

Wat ik nu wil is een Live chat/App/Pluggin inbouwen.
Ik heb een aantal gevonden, als ZooPim, Olark etc. Ik heb ZoPim gebruikt, als 14 dagen trial, redelijk duidelijk en overzichtelijk, maar het heeft niet alles wat ik zoek zoals zien wat een gebruiker doet.

Wat ik zoek is het volgende:
- Simpele/nette design chat. (eventueel aanpasbaar).
- Ik wil dat er alleen een Chatpopupje zichtbaar wordt voor mensen in NL. (Mobielfriendly? eventueel)
- Als iemand mij een berichtje stuurt, zou ik graag willen weten, vanaf welke pagina dat is.
- Zien wat de gebruikers doet, (welke pagina hij bekijkt, waar hij op klikt)
- Tevens wil ik een melding krijgen per App (als ze die hebben) ik heb Android 6 (MM).
- functie waarbij ik de chat pas om 08:00 open gaat,
en niet om 06.00 (is standaard volgens mij).

Budget: Zo goed koop mogelijk, anders max 20,- per m. Ik ben de enige gebruiker/beheerder.
Chatberichten opslaan kan leuk zijn.

Dank jullie wel alvast!
En als jullie tips hebben, of opmerkingen/suggesties hebben waarbij ik op moet letten dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je vraagt wel wat hele specifieke dingen die in sommige gevallen wel erg big brother zijn en sowieso niks met chatten te maken hebben. Die eis dat je alles wil zien dat je gebruiker doet zul je waarschijnlijk gewoon moeten laten varen, of je moet tijd/geld investeren in maatwerk. Daar zit je sowieso al snel tegenaan te hikken als je zo veel eisen stelt aan een stukje chatsoftware.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407039

Topicstarter
Agh, dan hou ik het simpel.
Misschien wel ik dan gewoon weten welke pagina ze mij benaderen?

Zoals home, diensten, prijzen etc.
Dan tevens mobielvriendelijkheid, melding via telefoon (android).

Zoveel zijn dat niet. (Heb mijn wensen flink verkort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 12:57
Deze misschien? Uitgebreidere functies/chats tegen maandelijke kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176232

Welke programmeertalen beheers je?
Hoelang heb je al ervaring?
Wat weet je van .htaccess, van Perl, van JQuery, van Apache, van SQL, van PHP, van Python, van Java, van Javascript ... moet ik nog door gaan? Zeggen termen als CSS je wel wat?
Een freelance-bedrijf opbouwen maar het mag niet meer dan 20 euri per maand kosten?
Ik hou van blaaskaken, maar je kunt het ook overdrijven.

Je wilde tips en suggesties?
Mijn tip en tevens suggestie is: leer eerst eens een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-03 10:54
Weet niet of je er nog wat aan hebt maar tidio chat is echt goed. Al vele geprobeerd. Statistieken inzien, mobile app, goed dashboard, overzichtelijk maar toch veel instellingen, moderne inrichting, chat openingstijden instellen. Zeer aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devius87
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03-2023
wellicht dat https://www.purechat.com/ wat voor je is, ze hebben ook een api dus als je een beetje kan programmeren, kun je deze ook gebruiken.

Voor goedkope hosting en webdesign ga naar http://daveyjansen-it.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:01
Ik maak zelf gebruik van https://livehelperchat.com/, dat is een volledig open-souce Free Chat applicatie.
Zelf maak ik gebruik i.c.m een Chrome plugin.

Het includen van de chat op de site zelf is echt een super makkelijke handeling, dus niet eens een plugin voor nodig, en alles in aanpasbaar.

Ik heb i.c.m de Chromeplugin en 2 desktops ook zo geregeld dat als de beide desktops langer dan 10 minuten niet gebruikt worden, dat de on-line chat op non-actief / off-line modus gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amorz
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-07 10:40
Misschien een wat late reactie op deze topic.. Maar misschien heb je hier wat aan rocket.chat/. Open source chat systeem.
Pagina: 1