Beste mensen,
Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal.
Ik ga als freelancer zijnde website's bouwen met voornamelijk CMS. Momenteel heb ik een eigen website, gebaseerd op de allerlaatste versie van Joomla.
Wat ik nu wil is een Live chat/App/Pluggin inbouwen.
Ik heb een aantal gevonden, als ZooPim, Olark etc. Ik heb ZoPim gebruikt, als 14 dagen trial, redelijk duidelijk en overzichtelijk, maar het heeft niet alles wat ik zoek zoals zien wat een gebruiker doet.
Wat ik zoek is het volgende:
- Simpele/nette design chat. (eventueel aanpasbaar).
- Ik wil dat er alleen een Chatpopupje zichtbaar wordt voor mensen in NL. (Mobielfriendly? eventueel)
- Als iemand mij een berichtje stuurt, zou ik graag willen weten, vanaf welke pagina dat is.
- Zien wat de gebruikers doet, (welke pagina hij bekijkt, waar hij op klikt)
- Tevens wil ik een melding krijgen per App (als ze die hebben) ik heb Android 6 (MM).
- functie waarbij ik de chat pas om 08:00 open gaat,
en niet om 06.00 (is standaard volgens mij).
Budget: Zo goed koop mogelijk, anders max 20,- per m. Ik ben de enige gebruiker/beheerder.
Chatberichten opslaan kan leuk zijn.
Dank jullie wel alvast!
En als jullie tips hebben, of opmerkingen/suggesties hebben waarbij ik op moet letten dan hoor ik dat graag!
Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal.
Ik ga als freelancer zijnde website's bouwen met voornamelijk CMS. Momenteel heb ik een eigen website, gebaseerd op de allerlaatste versie van Joomla.
Wat ik nu wil is een Live chat/App/Pluggin inbouwen.
Ik heb een aantal gevonden, als ZooPim, Olark etc. Ik heb ZoPim gebruikt, als 14 dagen trial, redelijk duidelijk en overzichtelijk, maar het heeft niet alles wat ik zoek zoals zien wat een gebruiker doet.
Wat ik zoek is het volgende:
- Simpele/nette design chat. (eventueel aanpasbaar).
- Ik wil dat er alleen een Chatpopupje zichtbaar wordt voor mensen in NL. (Mobielfriendly? eventueel)
- Als iemand mij een berichtje stuurt, zou ik graag willen weten, vanaf welke pagina dat is.
- Zien wat de gebruikers doet, (welke pagina hij bekijkt, waar hij op klikt)
- Tevens wil ik een melding krijgen per App (als ze die hebben) ik heb Android 6 (MM).
- functie waarbij ik de chat pas om 08:00 open gaat,
en niet om 06.00 (is standaard volgens mij).
Budget: Zo goed koop mogelijk, anders max 20,- per m. Ik ben de enige gebruiker/beheerder.
Chatberichten opslaan kan leuk zijn.
Dank jullie wel alvast!
En als jullie tips hebben, of opmerkingen/suggesties hebben waarbij ik op moet letten dan hoor ik dat graag!