PC achter scherm / AIO look a like

Pagina: 1
Acties:

• xer_00
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-11 18:27
PC voor mijn ouders

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, simpele spelletjes voor kleine kinderen, browser games, Autocad

Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, windos licentie

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kleine behuizing voor vesa mount

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein en stil

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Past dit geheugen in deze behuizing? Mis ik nog iets? Zijn er meerdere behuizingen waarbij dit mogelijk is vind deze namelijk niet heel mooi. Kan ik toch veel besparen zonder veel prestatie in te leveren denk dat ik prijs kwaliteit wel redelijk goed zit nu.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 122,95€ 122,95
1Asus H110I-PLUS€ 79,70€ 79,70
1Antec ISK 110 Vesa€ 75,95€ 75,95
1Dell Ultrasharp U2515H Zwart€ 327,-€ 327,-
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 40,-€ 40,-
1Samsung 850 EVO 250GB€ 77,18€ 77,18
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 722,78

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:00

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Waarom koop je niet gewoon een GigaByte Brix. Dit is een afgeleide versie van de intel NUC barebones, en je hebt ze in alle smaken, en zijn makkelijk achter op een scherm te plakken.

http://tweakers.net/serie/3301/brix/

Als je ook CAD wilt gaan doen, en een beetje een krachtig systeem wilt hebben kan je kijken naar de Brix Pro http://tweakers.net/product/357856/gigabyte-brix-pro/

Die dingen zijn super eenvoudig te mounten, en worden veel gebruikt in presentatieruimtes bijvoorbeeld.

• xer_00
Die Brix ziet er ook mooi uit zal er eens naar kijken

Het gaat om heel licht CAD tekenwerk wat nu ook al goed op een Core2Duo laptop dus zal niet specifiek rekening mee moeten worden gehouden. Bijna alles lijkt me wel sneller.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-12 07:30
Waarom zo'n idioot dure monitor? Je gaat internetten, browser spelletjes en autocad. Een monitor voor 200 euro minder is ook goed genoeg.

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11 23:27

Ultrapc

Anyone steak?

Niet mee eens, een mooi beeld (als je het kan betalen) is echt ontzettend veel waard. Ook voor internetten is die resolutie fantastisch ;) .

Dus met een budget als dit zonder dat je echt een krachtig systeem nodig hebt is een mooie monitor gewoon een van de mogelijkheden.

Probleempje bij specifiek deze monitor en de meeste monitoren van Dell is dat de vesa in gebruik is door de eigen voet, en dus niet geschikt is om een computer aan te hangen (je hebt immers een voet nodig ;) ).

Allround.

• xer_00
Ow lastig zal eens verder kijken naar het scherm, of ik eventueel zelf een paar strippen kan maken ertussen monteer en het het pctje iets uit het midden monteren.
Maar het idee was inderdaad dat je toch altijd naar het scherm kijkt en het scherm waarschijnlijk ook wel weel meerdere pc's mee kan gaan (daarom ook geen AIO)

Verwijderd

Bijna €100,- goedkoper, 1 inch kleiner en ook 1440p pricewatch: Dell P2416D Zwart

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ultrapc schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:06:
[knip]

Probleempje bij specifiek deze monitor en de meeste monitoren van Dell is dat de vesa in gebruik is door de eigen voet, en dus niet geschikt is om een computer aan te hangen (je hebt immers een voet nodig ;) ).
Ik weet niet of ze er voor Dell ook zijn maar het iiYama model wat ik heb, met een soortgelijke voet en bevestiging, is daarvoor onderstaande oplossing beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1385551940.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 03-01-2016 23:58 ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1