Toon posts:

celeron 800 op een gigabordje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga me morgen een 800 mhz celeron kopen met 110 mhz weet iemand tot welke snelheid ik dat ding kan klokken en waar ie stabiel op draait???

8-)

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 20:38 schreef schumie het volgende:
ik ga me morgen een 800 mhz celeron kopen met 110 mhz weet iemand tot welke snelheid ik dat ding kan klokken en waar ie stabiel op draait???

8-)
Hangt van de snelheid van je FSB af.
Bij mij gaat ie stabiel tot 898Mhz sneller kan mijn board (Asus P2b-s) niet.
Voltage staat op 1.8 volt Temp rond de 35 graden. 8-) Succes.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 20:38 schreef schumie het volgende:

8-)
die 110 moet zeker 100 zijn?

verder kun je hier eigenlijk niets over zeggen, de ene cpu kan ver en de andere niet.

kwestie van mazzel hebben

succes!

Verwijderd

als je wil oc-en kun je beter een celly met 66 fsb kopen...veel beter te oc-en... >:)

Verwijderd

ik heb mijn celly 800 nu op 996 draaien op een abit BE-6. 1066 boot ie wel maar slaat ie meteen vast, ik ben te lui om andere koeler te kopen....

Verwijderd

heb hier een 566@975@1.9 volt@31graden IDLE/41 graden stressed.
Dat ding is lekker stabiel, en oc'ed heel makkelijk naar 115FSB.
Dus gewoon eentje nemen met 66MHz FSB, en beetje kijken welke mogelijkheden je hebt met je FSB, en rekenen of het mogelijk zou zijn om hem zo hoog te laten lopen. Anders kan een 100MHz FSB handiger zijn, als je daar meer kleinere stapjes hebt voor je FSB, en PC133MHz geheugen hebt, dan kan je lekker hoog gaan.

Maar ook kwestie van geluk.

Verwijderd

Topicstarter
heb hem gekocht en heb hem nu ff lopen op 900 mhz zonder problemen wil hem volgende week naar 1 gig clocken en daar stabiel laten draaien
in iedergeval bedankt voor de tips

had een celly 700 op 66 maar kwam niet verder dan 875 mhz daarna ging ie happeren
heb er een silent cooer op zitten die moet kunnen coolen tot 1200 mhz zeggen ze of hebben jullie een ander voorstel?? (cooler)heb namelijk erg slechte dingen gehoord over orbs afbreken coren en toch slecht coolen en veel herrie
Pagina: 1