Ik ben weer op zoek naar een laptop. Het gaat om een laptopje erbij dat licht, snel en handig is. Ik heb gemerkt dat een Bay Trail laptopje prima voldoet (als hij het blijft doen :-)). De afwezigheid van een fan, de lange accuduur en de snelle opstarttijd door de SSD zijn voor mij belangrijk. Prijs kwaliteit is door de gratis windows 8.1 Bing en office 360 prima. Het scherm voldoende voor wat online series Het enige probleem dat ik met deze laptops eigenlijk altijd een net te krappe 32 GB SSD heb. Ik heb wel een NAS, maar de harde schijf loopt met wat extra applicaties snel vol en is te klein om te kunnen updaten naar windows 10.
Wat ga je met je laptop doen?Kantoorwerk, internet, Netflix, uitzending gemist en wat specifieke software onder windows om luidsprekeres te bouwen
Wat is je budget? 300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?Hij komt het huis niet uit, maar in huis gaat hij wel veel heen en weer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Ik heb een negatieve ervaring met HP, die dus niet weer. Een goede optie is de pricewatch: Asus EeeBook F205TA-BING-FD018BS Maar ik zou dus graag een 64 GB SSD hebben en een net wat groter scherm is ook prettig. Voor die upgrade ga ik graag van 217 naar 300 euro.
Wat ga je met je laptop doen?Kantoorwerk, internet, Netflix, uitzending gemist en wat specifieke software onder windows om luidsprekeres te bouwen
Wat is je budget? 300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?Hij komt het huis niet uit, maar in huis gaat hij wel veel heen en weer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Ik heb een negatieve ervaring met HP, die dus niet weer. Een goede optie is de pricewatch: Asus EeeBook F205TA-BING-FD018BS Maar ik zou dus graag een 64 GB SSD hebben en een net wat groter scherm is ook prettig. Voor die upgrade ga ik graag van 217 naar 300 euro.