Mijn topics: hide of 'unhide' in één keer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom altijd op dit forum via de Mijn topics tab. Nu kan je daarop berichten verbergen. Is het ook mogelijk alle berichten in één keer te verbergen of weer zichtbaar te maken? Ik wil op die pagina eigenlijk alleen de topics zien waarin ik nog geïnteresseerd ben maar om nou een paar duizend keer op Hide te klikken... ;) Het zou handig zijn als ik ALLES in één keer kon verbergen waarna ik vervolgens alleen die topics weer 'unhide' die ik daad werkelijk wil volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Volgensmij bestaat die functie niet. Waarom zet je de topics die je daadwerkelijk wilt volgen niet gewoon in je bookmarks?

[ Voor 17% gewijzigd door Zeehond op 02-01-2016 12:03 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Dus je wilt een paar duizend topics gaan hiden, om vervolgens enkele te gaan unhiden? Klinkt alsof je beter bookmarks kunt gebruiken ja ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 02-01-2016 12:11 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:57

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een onzin, je hoeft er maar een stuk of 25 te verbergen, desnoods doe je er 50 of zo, op de eerste pagina. De rest zakt automagisch weg en zie je dus vanzelf al niet meer...

En er dan een gewoonte van maken om oninteressante topics waarin je toch gereageerd hebt direct te verbergen...

* Fiber hide dit topic en is weg...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeehond schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:02:
Volgensmij bestaat die functie niet. Waarom zet je de topics die je daadwerkelijk wilt volgen niet gewoon in je bookmarks?
Dank voor het antwoord op de eigenlijke vraag. Ik zet topics die ik wil volgen niet in mijn bookmarks omdat ik ze dan allemaal elke keer daadwerkelijk moet laden om te kijken of er wat nieuws gepost is. Het is ook niet zozeer dat ik ze actief wil volgen maar dat ik graag wil weten of in bepaalde topics nog iets nieuws gepost is. Van sommige topics hoef ik dat niet meer te weten. Op zich werkt de huidige Hide optie goed en prima: ik vroeg me alleen simpelweg af of je alles wel of niet kon verbergen. Niet dus, zo lijkt het.
Hahn schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:10:
Dus je wilt een paar duizend topics gaan hiden, om vervolgens enkele te gaan unhiden? Klinkt alsof je beter bookmarks kunt gebruiken ja ;)
Ja, dat was het idee als dat mogelijk zou zijn. Als dat zou kunnen met een enkele klik (zoals je bijvoorbeeld mail kan selecteren met een enkele klik) zou dat handig zijn. Nu dat niet lijkt te kunnen, ga ik het natuurlijk ook niet doen. ;) En bookmarks werken heel anders, zoals ik hierboven al aangaf.
Fiber schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:16:
Wat een onzin, je hoeft er maar een stuk of 25 te verbergen, desnoods doe je er 50 of zo, op de eerste pagina. De rest zakt automagisch weg en zie je dus vanzelf al niet meer...

En er dan een gewoonte van maken om oninteressante topics waarin je toch gereageerd hebt direct te verbergen...

* Fiber hide dit topic en is weg...
Tjonge, met je verkeerde been uit bed gestapt? ;) De eigenlijke vraag die ik stel (of iets bepaalds technisch gezien mogelijk is) is geen onzin. Hoe kan een vraag naar zoiets onzin zijn? De reden kan je onzin vinden, maar of het nou nut heeft dat te melden...? Ik bedacht me iets en besloot het te vragen: mag dat niet meer tegenwoordig? Maar goed, je bent al weg hier dus deze reactie is eigenlijk ook nutteloos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:01:
[...]

Ik zet topics die ik wil volgen niet in mijn bookmarks omdat ik ze dan allemaal elke keer daadwerkelijk moet laden om te kijken of er wat nieuws gepost is.

[...]

En bookmarks werken heel anders, zoals ik hierboven al aangaf.
Je kan bookmarks ook sorteren op laatste reactie en dan werkt het precies zoals jij wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 02-01-2016 13:13 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

We willen uiteindelijk wel naar een systeem waarbij je je op topics kan 'abonneren'. Dan kan je die keuze al maken op het moment dat je in het topic post, maar kan je je ook abonneren op topics waar je niet in hebt gepost. Dit idee ligt op de grote stapel, dus het is afwachten of en wanneer het door komt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:12:
[...]
Je kan bookmarks ook sorteren op laatste reactie en dan werkt het precies zoals jij wilt.
Oooooo, verhip... dit gaat over bookmarks op dit forum zelf! Ik dacht aan bookmarks in mijn browser! Wil je wel geloven dat ik nu pas zie dat het forum ook bookmarks heeft...!!! :o }:O Echt! Voel me lichtelijk dom nu. >:) Oooookay, nou, dan is dat zeer zeker een optie om te onderzoeken! Ga ik meteen doen! Dus dank -zeehond en jij voor de tip! Kijk, zo is dit alsnog een zeer nuttig topic en geen onzin. ;)
crisp schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:18:
We willen uiteindelijk wel naar een systeem waarbij je je op topics kan 'abonneren'. Dan kan je die keuze al maken op het moment dat je in het topic post, maar kan je je ook abonneren op topics waar je niet in hebt gepost. Dit idee ligt op de grote stapel, dus het is afwachten of en wanneer het door komt...
Goed plan! Tot die tijd zal ik het met bookmarks regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:48:
[...]

Oooooo, verhip... dit gaat over bookmarks op dit forum zelf!
Dat was inderdaad de bookmarks waar ik op doelde ja.

Veel plezier ermee :)

200 fish found!

Pagina: 1