ik speel al sinds beta 6 ofzo counterstrike, maar 1.1 zit vol met van die hitbox bugs weet je wel waar ik dus echt helemaal schijtziek van wordt, dus weet iemand een aantal goeie (snelle) servers die nog op beta 7.x draaien? thnx!
Nee 
En wat is een 'hitbox bug'???
En wat is een 'hitbox bug'???
dat je iemand zie gebukt zit in je been of hoofd schiet endat het dan mis is...erg frustrerend
http://www.oldskoolcs.co.uk/
voor als je 5.2 wilt spelen
hoe bedoel je? dat als ik gebukt zit, en iemand schiet me in mn kop, dat ik dan niet af ga?Op donderdag 21 juni 2001 18:11 schreef Vos het volgende:
dat je iemand zie gebukt zit in je been of hoofd schiet endat het dan mis is...erg frustrerend
nee, dat als je bukt, je niet meer geraakt kan worden in je benen.
met name met de AUG waren dan problemen.
met name met de AUG waren dan problemen.
Verwijderd
ik had daar laast een groot artikel over gelezen (zal het ff proberen te zoeken maar denk niet dat ik hem nog kan vinden)
Hitbox bug is zoiets al dit:
ga tegen een muur gebukt zitten en de AUG kan je dan niet meer raken omdat cs denkt dat je een 'deel' van die muur bent. Op die site hadden ze dan allemaal van die korte demo-tjes erop gezet met wat ze precies bedoelden.
Hitbox bug is zoiets al dit:
ga tegen een muur gebukt zitten en de AUG kan je dan niet meer raken omdat cs denkt dat je een 'deel' van die muur bent. Op die site hadden ze dan allemaal van die korte demo-tjes erop gezet met wat ze precies bedoelden.
edit:
jaja, ik heb he gevonden. Klik hier om het door te lezen. Het is een erg lang artikel maar het legt je precies uit wat er wordt bedoeld.
jaja, ik heb he gevonden. Klik hier om het door te lezen. Het is een erg lang artikel maar het legt je precies uit wat er wordt bedoeld.
soms kan je idd niet geraakt worden in je hoofd als je bukt
ik heb al 2x de volgende situatie gehad:
ik zie een camper (gebukt) zitten...besluip hem..hij ziet/hoort me niet....ik sta schuin achter hem....mik heel rustig in zijn hoofd en schiet burstje van 2/3 kogels AK....raak ik nix...terwijl crosshair echt wel op hoofd was....en dan doe je nog 2 burstjes....weer mis...draait ie zich om BAF ik dood...
nou dan flip ik
(is niet mijn pc ofzo..meerderen beamen dit)
ik heb al 2x de volgende situatie gehad:
ik zie een camper (gebukt) zitten...besluip hem..hij ziet/hoort me niet....ik sta schuin achter hem....mik heel rustig in zijn hoofd en schiet burstje van 2/3 kogels AK....raak ik nix...terwijl crosshair echt wel op hoofd was....en dan doe je nog 2 burstjes....weer mis...draait ie zich om BAF ik dood...
nou dan flip ik
Als in "Beam me up Scotty"?Op donderdag 21 juni 2001 20:32 schreef Vos het volgende:
....
Ik heb dat ook wel 's meegemaakt, dan schiet je een hele clip leeg op iemand's hoofd van 1 meter afstand en er gebeurt dan gewoon helemaal niks... behalve dat die ander je fragt
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
En ik maar denken dat ik scheel ben.
Misschien ook wel hoor.
Misschien ook wel hoor.
There is no art to find the minds construction in the face
soms lijkt het wel alsof door ping de plaats van het poppetje niet goed word door gegeven.. dan knal je gewoon alles mis
hallo
Pagina: 1