Kan iPad niet syncen met iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Omdat m'n iPad bleef hangen bij stap 3 van 5 bij het syncen, heb ik de iPad losgekoppeld. Iets wat ik natuurlijk NOOIT had moeten doen. Nu kan ik m'n iPad niet meer syncen met iTunes. Ik krijg na verloop van tijd een foutmelding dat ie geen reservekopie kan maken omdat de iPad is losgekoppeld. Hoe los ik dit op? Ik kan geen synchronisatiegeschiedenis wissen want die is er niet. Het was de eerste keer dat ik de iPad aan m'n PC hing en dat ging dus fout. Kan AUB iemand me uit de brand helpen? :( Ik heb niet zoveel verstand van iTunes en de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-07 09:03
Een andere usb poort of kabeltje al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
Wouter36 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:06:
Een andere usb poort of kabeltje al geprobeerd?
De poort is het probleem niet. Nadat ik de iPad heb ontkoppeld tijdens het syncen zijn de problemen begonnen. Heb al verscheidene dingen geprobeerd zoals iTunes + toebehoren gedeïnstalleerd en geherinstalleerd. Heb ook een handmatige backup geprobeerd maar dat wou ook niet. Ik kreeg of de eerdergenoemde foutmelding of hij bleef gewoon hangen op "synchroniseren voorbereiden" of "backup maken". Heb al twee keer gebeld met iTunes Support. De ene stelde voor om iTunes + toebehoren geheel te verwijderen (en dat heb ik dus gedaan maar t werkte niet) en de ander om een factory reset uit te voeren op m'n iPad, maar daar begin ik niet aan omdat ik met een vd spelletjes dan problemen krijg en dan mijn opgeslagen spel kwijtraak en dat wil ik absoluut niet. Ik heb al zoveel tijd en moeite in dat spel geïnvesteerd en dat wil ik niet kwijtraken. En ja, ik heb t bij gamecenter opgeslagen maar daar is de vorige keer ook wat foutgegaan en moest ik support mailen om t te fixen en dat doen ze maar een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:52
Heb je de iPad en de pc al eens opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
jeroen3 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:05:
Heb je de iPad en de pc al eens opnieuw opgestart?
PC meerdere keren. iPad een keer omdat de helpdeskmedewerker dat vroeg. Hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:52
Je kunt proberen om via de instellingen -> info -> gebruik de muziek eraf te halen.
Het syncen van muziek mislukt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
jeroen3 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:21:
Je kunt proberen om via de instellingen -> info -> gebruik de muziek eraf te halen.
Het syncen van muziek mislukt soms.
Ik heb iTunes er net voor de 2e keer afgehaald en hij komt er niet meer voor een derde keer op dus dit draadje kan genegeerd worden vanaf nu.
Pagina: 1