Wijziging User Review xCrYpTiCz over rolandos582

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:15
Het gaat om de advertenties ;
V&A aangeboden: Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger
V&A aangeboden: Intel Core i5-4690K Boxed

Feedback :
Beoordeling van xCrYpTiCz over rolandos582, zaterdag 5 september 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Zou van deze tweaker een moederbord+cpu overnemen. Na een aantal dagen onderhandelen en aan mijn kant geld bij elkaar schrapen krijg ik een bericht dat er een andere koper is, 10 minuten later was hij ook daadwerkelijk gelijk verkocht aan de andere koper. Zo doe je toch geen zaken?
Feedback van mij:
Beoordeling van rolandos582 over xCrYpTiCz, zaterdag 5 september 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Deze jonge tweaker wou zijn eerste deal sluiten, was in het begin snel met reageren en het maken van de deal. Toen het aankwam op betalen, toen duurde het opeens erg lang. Tweakers wou persé gebruiken maken van PayPal terwijl hij hier nog niet eens een account op heeft. Mijn vermoeden is dat hij het geld gewoon nog niet had. Toevallig kwam een bekende van mij met hetzelfde bod en de deal + betaling was snel gedaan.
Hij had geboden op mijn CPU + MOBO, kwam vrij snel tot een goede prijs (2-3dagen) maar daarna was het allemaal excuses, hij wou persé via PayPal terwijl hij nog nooit dit heeft gebruikt. Heb het hem een paar keer gemeld, en uiteindelijk 7 dagen gewacht. Heb andere geïnteresseerden laten wachten, nadat ik 7 dagen heb gewacht, heb ik uiteindelijk besloten hem elders te verkopen (via een vriend van mij, die ook interesse had) Maar ik heb nooit iets aan hem verkocht, oftewel ook een wraak feedback

xCrYpTiCz , het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCrYpTiCz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-01-2016
Ik vindt het prima. Ik was op dat moment erg voorzichtig met kopen omdat het mijn eerste keer was op deze site. Beste wensen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:15
In orde, kan een admin beide reviews verwijderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-07 10:13
Wat is er niet duidelijk aan de topicwaarschuwing?

[ Voor 86% gewijzigd door Microkid op 14-01-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-07 16:55

InFamous

excommunicado

Done

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.