Het gaat hier om advertentie : V&A aangeboden: Corsair Obsidian 450D ZGAN aangeboden
Ik heb hem geadverteerd als ZGAN maar met gebruikerssporen, zat een lichte kras op het zijpaneel. Laag op de kast en niet echt in het zicht. Tevens misten er inderdaad wat stukjes van zijpaneel maar die lagen boven. En ik wou ze wel ophalen voor hem, had inmiddels 3 Corsair cases boven staan en geen enig wat er allemaal bij hoorde.
Had een bedrag afgesproken van €70,- maar hij was enkel aan het afdingen om op een bedrag van €45/€50 uit te komen. Eerst iets afspreken en dan afdingen is niet heel netjes.
Desondanks is hij weer weggegaan, maar heeft er dus nooit een deal plaatsgevonden.
donaldkim, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.
Nooit geen deal plaatsgevonden, meneer had contact met mij over mijn case. Had afgesproken dat hij hem bij kwam ophalen tussen 5&6 en hij belde om 10 over 6 dat hij er bijna was. En of ik naar beneden wou komen ivb kind in de auto. Naja, ik ben de beroerdste niet maar toch al een raar iets zo midden op straat met een vrij forse doos.Beoordeling van donaldkim over rolandos582, zaterdag 13 juni 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 2 Communicatie:Score: 5Aflevering:Score: 1
De kast is niet nieuw zoals beschrijving, slecht behandeld, kras zij paneel, miss 4 stuks afdekpaneel van de videokaarten. Zonder voor een lange reis.
Ik heb hem geadverteerd als ZGAN maar met gebruikerssporen, zat een lichte kras op het zijpaneel. Laag op de kast en niet echt in het zicht. Tevens misten er inderdaad wat stukjes van zijpaneel maar die lagen boven. En ik wou ze wel ophalen voor hem, had inmiddels 3 Corsair cases boven staan en geen enig wat er allemaal bij hoorde.
Had een bedrag afgesproken van €70,- maar hij was enkel aan het afdingen om op een bedrag van €45/€50 uit te komen. Eerst iets afspreken en dan afdingen is niet heel netjes.
Desondanks is hij weer weggegaan, maar heeft er dus nooit een deal plaatsgevonden.
donaldkim, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.