Wijziging User Review donaldkim over rolandos582

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:40
Het gaat hier om advertentie : V&A aangeboden: Corsair Obsidian 450D ZGAN aangeboden
Beoordeling van donaldkim over rolandos582, zaterdag 13 juni 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 2 Communicatie:Score: 5Aflevering:Score: 1
De kast is niet nieuw zoals beschrijving, slecht behandeld, kras zij paneel, miss 4 stuks afdekpaneel van de videokaarten. Zonder voor een lange reis.
Nooit geen deal plaatsgevonden, meneer had contact met mij over mijn case. Had afgesproken dat hij hem bij kwam ophalen tussen 5&6 en hij belde om 10 over 6 dat hij er bijna was. En of ik naar beneden wou komen ivb kind in de auto. Naja, ik ben de beroerdste niet maar toch al een raar iets zo midden op straat met een vrij forse doos.

Ik heb hem geadverteerd als ZGAN maar met gebruikerssporen, zat een lichte kras op het zijpaneel. Laag op de kast en niet echt in het zicht. Tevens misten er inderdaad wat stukjes van zijpaneel maar die lagen boven. En ik wou ze wel ophalen voor hem, had inmiddels 3 Corsair cases boven staan en geen enig wat er allemaal bij hoorde.

Had een bedrag afgesproken van €70,- maar hij was enkel aan het afdingen om op een bedrag van €45/€50 uit te komen. Eerst iets afspreken en dan afdingen is niet heel netjes.

Desondanks is hij weer weggegaan, maar heeft er dus nooit een deal plaatsgevonden.

donaldkim, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
14 dagen voorbij, had een reactie ontvangen van deze Tweaker via een DM maar weigert te reageren in dit topic. Tevens is zijn DM nogal vaag.

Het enige wat ik eruit opmaak is dat hij ''teleurgesteld'' is in zijn feedback. Wat zijn de verdere stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
Modbreak:Wat is er niet duidelijk aan de topic warning?

[ Voor 106% gewijzigd door Microkid op 15-01-2016 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De case ziet er nog uit als nieuw, omdat ik erg zuinig mee om ben gegaan. Je zult dus geen krassen oid aantreffen, wellicht hele lichte gebruikssporen. Maar ik kan ze zo niet ontdekken.

De kast kan per direct worden verkocht, hebben inmiddels mijn 780T binnen en volledig geïnstalleerd.

Wat is er aanwezig :
- Orginele doos (voor verzenden eventueel maar ook voor het afhalen makkelijk).
- Orginele factuur met garantie via Mycom.
- Alle orginele accessoires
- Orginele casefans, zijn nooit gebruikt want zijn direct vervangen voor corsair SP120's.
Jullie hadden een deal voor 75 euro op basis van bovenstaande beschrijving. Je geeft daarin zelf aan "ziet er uit als nieuw", "ZGAN", "hele lichte gebruikssporen, kan ze zo niet ontdekken, alle originele accessoires". Als ik dan van 2 verschillende personen hoor dat er veel mis was met de kast (zichtbare krassen op de zijkant en in het raam, missende onderdelen) dan is er duidelijk niet geleverd wat er aangeboden is. In dat kader is de review op zijn plaats en blijft deze staan.

[ Voor 29% gewijzigd door Microkid op 16-01-2016 00:10 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
De review van bobdetweaker is terecht, ik bedoel de afhandeling was niet helemaal reëel. En dat is uiteraard jammer.

Echter is het zo, dat met Donald er nooit een echte deal/transactie heeft plaatsgevonden. Hij is puur wezen kijken, ging vervolgens ondercutten en is daarna vertrokken. Dat is toch geen reactie om een feedback te schrijven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er heeft een poging tot een transactie plaatsgevonden. Hij is immers bij je langsgeweest om de kast op te halen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.