Het gaat om mijn advertentie : V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming
Als het bedrag niet voldoende was, had ik het bod natuurlijk nooit geaccepteerd.
Aangezien er nooit een transactie/deal heeft plaatsgevonden, is dit dus een wraak review en buiten te regels.
Graag deze beoordeling verwijderen, ik weet dat het alweer een tijdje geleden is, maar kwam er gisteren pas achter dat wraak reviews niet mogen!
fanto, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.
Nooit een transactie plaatsgevonden, het klopt dat hij geboden heeft op mijn kaart. Maar hij was werkelijk kapot nadat ik terug kwam van vakantie. Ik heb RMA van mijn verkoper gecontacteerd, kon een nieuwe krijgen of upgraden. Dus heb ik voor de upgrade gekozen, daardoor was het product niet meer aanwezig en kon ik het niet verkopen.Beoordeling van fanto over rolandos582, donderdag 22 augustus 2013
Had geboden op zijn video kaart 210 euro was zeker niet genoeg ,goed ging akkoord zou hem vrijdag 23 -8 ophalen want meneer was nog op vacantie krijg ik net een email dat de kaart kapot is en dat die hem rma doet en met bijbetaling een 770 krijg goed allemaal heel vaag zo doen je geen zaken afspraak is afspraak dus voor deze nieuwe tweaker je eerste onvoldoende
Als het bedrag niet voldoende was, had ik het bod natuurlijk nooit geaccepteerd.
Aangezien er nooit een transactie/deal heeft plaatsgevonden, is dit dus een wraak review en buiten te regels.
Graag deze beoordeling verwijderen, ik weet dat het alweer een tijdje geleden is, maar kwam er gisteren pas achter dat wraak reviews niet mogen!
fanto, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.