Wijziging User Review fanto over rolandos582

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Het gaat om mijn advertentie : V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming
Beoordeling van fanto over rolandos582, donderdag 22 augustus 2013
Had geboden op zijn video kaart 210 euro was zeker niet genoeg ,goed ging akkoord zou hem vrijdag 23 -8 ophalen want meneer was nog op vacantie krijg ik net een email dat de kaart kapot is en dat die hem rma doet en met bijbetaling een 770 krijg goed allemaal heel vaag zo doen je geen zaken afspraak is afspraak dus voor deze nieuwe tweaker je eerste onvoldoende
Nooit een transactie plaatsgevonden, het klopt dat hij geboden heeft op mijn kaart. Maar hij was werkelijk kapot nadat ik terug kwam van vakantie. Ik heb RMA van mijn verkoper gecontacteerd, kon een nieuwe krijgen of upgraden. Dus heb ik voor de upgrade gekozen, daardoor was het product niet meer aanwezig en kon ik het niet verkopen.
Als het bedrag niet voldoende was, had ik het bod natuurlijk nooit geaccepteerd.

Aangezien er nooit een transactie/deal heeft plaatsgevonden, is dit dus een wraak review en buiten te regels.

Graag deze beoordeling verwijderen, ik weet dat het alweer een tijdje geleden is, maar kwam er gisteren pas achter dat wraak reviews niet mogen!

fanto, het woord is aan jou, je hebt DM ontvangen met linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
14 dagen voorbij en nog geen enkele reactie ontvangen van deze Tweaker. Hoe zit het met de verdere afhandeling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je biedt een GTX 760 aan en gaat akkoord met een prijs van 210 euro. Daarna merk je dat er problemen met de kaart zijn. De kaart zit nog in garantie, dus kan je zo een nieuwe krijgen en deze aan fanto verkopen. In plaats daarvan kies je er voor om de kaart te laten vervangen door een GTX 770. Dit is niet de kaart die je aan fanto had beloofd en je kan dus niet verwachten dat fanto zomaar een hoger bedrag neerlegt. Je had immers een GTX 760 beloofd voor 210 euro, geen GTX 770 met bijbetaling. Jij hebt de keuze gemaakt om de kaart te laten vervangen door een duurdere variant en je daarmee in de vingers gesneden. Je hebt je niet aan de afspraak gehouden. Wat mij betreft is de review van fanto dus op zijn plaats en blijft deze staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 16-01-2016 00:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Naja het ding wat ik me nog herinneren is dat hij RMA opgestuurd is. Ik 2 keuzes had.
- Vervangend exemplaar
- Kleine bijbetaling voor een 770.

Heb de situatie uitgelegd aan deze Tweaker, maar de enige reactie die ik ontving van hem was :
''maar goed bestel wel een nieuwe'', oftewel er was niet echt meer overleg mogelijk daarin.

Heb nooit een negatieve feedback over hem geschreven, want er was niet ''echt'' een deal. Slechts een overeenkomst dmw een PM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fanto
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
niet gaan lopen janken jonge, we hadden een deal voor die kaart en een dag later zei je dat die kapot was dat wil er bij mijn niet in,heel vreemd mijn reactie blijf dus staan

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.