Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Ik heb nu een mede8er 600x3d en deze is makkelijk te bedienen voor me dochter van 8.
Hij start op in faforieten en hier staan dan plaatjes van links naar bv pixar,disney,horror,superhelden enz..
als je hier een plaatje kiest ga je naar de betreffende moviewall waar alle films staan uit de betreffende map.
Ik heb 5 hd's met een stuk of 12 mappen en dan 2 mappen met series.

Nu zoek ik dus iets soortgelijks alleen ook met 4K ondersteuning.

Ben nu al een paar dagen aan het zoeken en vergelijken maar zie door de bomen het bos niet meer :?

In febr. komt de dune solo 4K uit en dat leek me wel een mooie opvolger maar als ik ga kijken welke programma's je kunt gebruiken dan kom ik nergens tegen dat je ongeveer hetzelfde kan doen als bij de mede8er.

Dan heb je nog de popcorn hour vten en dat is de makkelijkste met ze ingebouwde nmj maar daar zie ik ook alleen maar een moviewall met alle films bijelkaar waarbij je dan weer apart moet aangeven welke film je zoekt.

Dan kwam ik nog the little black box v8 4k tegen met kodi.
Maar na verder zoeken ook op tweakers komt deze niet zo goed uit de bus.

Maar dan heb je nog genoeg andere die kodi gebruiken, maar ik kan nu ook niet echt vinden of kodi heeft wat ik zoek.

Zijn er hier tweakers die me de goede weg op kunnen helpen :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 14-10 15:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kodi kan je uitrusten met verschillende skins die er heel anders uitzien. Er zijn er ook met een moviewall als in het oog springende elementen. Indelen in categorieën is wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Ik heb na veel lezen het maar laten varen om het te krijgen zoals ik wil.

Dus nu nog even erover denken welke ik neem.

Popcorn hour vten , ingebouwde moviewall, verkrijgbaar voor 155.
Of de
Dune solo 4k , is nog niet uit, extern proggje voor moviewall en duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-10 16:48
Als je een Dune neemt zul je eerst naar een app moeten navigeren en deze openen om een Moviewall te zien. Verder ben ik nog altijd tevreden met mn Dune qua beeldkwaliteit, audiokwaliteit en hij vreet werkelijk alles qua bestandsformaten en subs.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 16:33
Houd er rekening mee dat als je een 4K mediabox koopt je tv HDCP 2.2 ondersteund, als je niet kan vinden of je tv dit ondersteunt, zet dan hieronder even het model wat je hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Onderschat je 8 jarige niet.
Mijn jongste was met 6 al in staat om zelfstandig de favorieten in Kodi/xbmc vinden ( sterretje linksonder )

Een kwalitatief goede AMlogic mediabox is er al via de chinese sites rond de 60 / 100€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
virtualJac schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:44:
Als je een Dune neemt zul je eerst naar een app moeten navigeren en deze openen om een Moviewall te zien. Verder ben ik nog altijd tevreden met mn Dune qua beeldkwaliteit, audiokwaliteit en hij vreet werkelijk alles qua bestandsformaten en subs.
Niet echt. Ik heb zelf de Dune BD Prime 3.0 gehad en nu de tv303d. Als je bijvoorbeeld yaDIS hebt gebruikt en je hebt een favoriet aangemaakt naar die map waar yaDIS met de videowall begint, dan kun je die favoriet in popup menu instellen om daar mee op te starten.
Dan start de Dune op en opent meteen yaDIS. of je videowall.
Ben je meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
markisoke schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:49:
Houd er rekening mee dat als je een 4K mediabox koopt je tv HDCP 2.2 ondersteund, als je niet kan vinden of je tv dit ondersteunt, zet dan hieronder even het model wat je hebt staan.
Ja die ondersteund dat.
Alleen afwachten wat de revieuws zijn van de dune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-10 16:48
Arunia schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:55:
[...]

Niet echt. Ik heb zelf de Dune BD Prime 3.0 gehad en nu de tv303d. Als je bijvoorbeeld yaDIS hebt gebruikt en je hebt een favoriet aangemaakt naar die map waar yaDIS met de videowall begint, dan kun je die favoriet in popup menu instellen om daar mee op te starten.
Dan start de Dune op en opent meteen yaDIS. of je videowall.
Ben je meteen klaar.
Zal nog eens spelen met de instellingen. Mijn Dune HD start wel op met de favoriet yaDIS in beeld, maar moet nog 'enteren' om yaDIS daadwerkelijk te openen.

Gebruik yaDIS alleen niet meer sinds ik overgestapt ben op mac.

there's no tweak without the tweaker

Pagina: 1