Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome user agent switchen per site

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een windows 10 tablet met daarop de Chrome browser. In principe werken de meeste sites daarop in desktop weergave prima, echter zou ik voor sommige sites toch liever de mobiele versie gebruiken. Nu bestaan er extensions voor chrome om je user agent te switchen naar bijv. windows mobile. Dat werkt prima, echter worden alle sites dan, indien beschikbaar, mobiel weergegeven. Dat wil ik niet, ik wil slechts dat één site altijd mobiel wordt weergegeven. Weet iemand hiervoor een goede oplossing?

EDIT. Never mind. Ik zie nu dat de extension User Agent switcher via de 'extensions' pagina in Chrome wél de optie heeft om bepaalde domeinen geforceerd via een user agent te tonen. Opgelost!

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 01-01-2016 17:58 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Resultaat van een Google search.

Maar weet je zeker dat die sites bepalen of je een "mobiele user" bent aan de hand van de user agent? Vaak wordt dit bepaald aan de hand van de resolutie die de browser door geeft aan de website. (CSS media queries.)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TommieW schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:57:
Resultaat van een Google search.

Maar weet je zeker dat die sites bepalen of je een "mobiele user" bent aan de hand van de user agent? Vaak wordt dit bepaald aan de hand van de resolutie die de browser door geeft aan de website. (CSS media queries.)
thanks, maar il zie nu dat de extension User Agent switcher via de 'extensions' pagina in Chrome wél de optie heeft om bepaalde domeinen geforceerd via een user agent te tonen. Opgelost!

Die instelling zat wat verstopt...