Kep trubbels met UT onder Win2K.
Een tijdje terug kreeg ik ineens last van Blauwe schermen onder UT in Win2K.
Dus ik heb van 4.32 naar 4.36 gepatcht, omdat een re-install niks hielp.
Nu krijg ik geen blauwe schermen meer, maar heb ik een scala aan andere problemen.
Me muiscursor verdwijnt nu ONDER de menus waardoor het nogal moielijk [lees bijna onmogelijk] is om ergens op te klikken, ook zijn alle checkboxen verdwenen. Alle knoppen etc werken nog wel [als ik ze uiteindelijk TOCH raak].
In het spel gaat na ongeveer 20 minuten me gluid zo goed als weg, en komt pas terug na een reboot! [ook Winamp etc kan dan GEEN geluid meer uitbrengen]
Wapens verschijnen OVER me hub zodat ik niet meer kan lezen hoveel ammo etc ik heb.
Verder loopt het spel gewoon normaal [goede framerate etc]
Reinstall helpt niks
Waar kan dit in vredesnaam aan liggen¿
Specs:
P3 600@757
256 MB SDRam
TNT2 - Detonator detonator 649-w2k [7.7.6.0]
Aureal SQ2500 sound - Nieuwste Win2K drivers
Win2K
UT 4.36
Een tijdje terug kreeg ik ineens last van Blauwe schermen onder UT in Win2K.
Dus ik heb van 4.32 naar 4.36 gepatcht, omdat een re-install niks hielp.
Nu krijg ik geen blauwe schermen meer, maar heb ik een scala aan andere problemen.
Me muiscursor verdwijnt nu ONDER de menus waardoor het nogal moielijk [lees bijna onmogelijk] is om ergens op te klikken, ook zijn alle checkboxen verdwenen. Alle knoppen etc werken nog wel [als ik ze uiteindelijk TOCH raak].
In het spel gaat na ongeveer 20 minuten me gluid zo goed als weg, en komt pas terug na een reboot! [ook Winamp etc kan dan GEEN geluid meer uitbrengen]
Wapens verschijnen OVER me hub zodat ik niet meer kan lezen hoveel ammo etc ik heb.
Verder loopt het spel gewoon normaal [goede framerate etc]
Reinstall helpt niks
Waar kan dit in vredesnaam aan liggen¿
Specs:
P3 600@757
256 MB SDRam
TNT2 - Detonator detonator 649-w2k [7.7.6.0]
Aureal SQ2500 sound - Nieuwste Win2K drivers
Win2K
UT 4.36
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/