Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 722307

Topicstarter
Ik ben niet op dit forum. Dus alvast sorry voor fouten in formulatie.

Okay to the point.
Mijn samsung galaxy s5 mini g800f hoort al een ota update te hebben (volgens google). Maar dat is nog niet gebeurt. De versie van mijn mobiel is zelfs 4.2.4 en dat is nog lager als de samsung s4 mini van een vriend van mij. En ja ik had hem geroot maar ook ge unroot en toen heeft hij ook 2 keer geüpdatet maar de versie is niet verandert. Ik weet niet wat ik moet doen en ik zou wat hulp kunnen gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
4.4.2 draait dan op je toestel. Unrooten gedaan door een reset of door het flashen via odin? Als je dat laatste hebt gedaan kan je hier kijken: http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G800F/PHN/ naar de laatste versie voor je toestel maar ook daar staat 4.4.2 als recentste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
door mate van een optie in superSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ook al gekeken naar of ik mischien via odin een niewere versie van android erop kon zetten. en dat kon. Zou je dat aanraden. Verder nog op de site waar ik keek zijden ze dat het kon met samsung kies.
maar die zegt dat mijn telefoon up to date is. en ik heb 4.2.4 niet 4.4.2 dus hij zou een update gehad moeten hebben denk ik.

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 722307 op 01-01-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Maak eens een screenshot van de about phone/over telefoon deel. Instellingen > over telefoon.

Want 4.2.x is naar mijn weten een vrij oude jellybean en de Samsung Galaxy S5 en de S5 Mini kwamen met Kitkat op de markt en niet Jellybean. Daarnaast is unrooten via het herflashen van een stock Samsung ROM de enige manier om volledig te unrooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
koe, ow laat maar my bad ik las het verkeerd je hebt gelijk 4.4.2 .
Maar dat is vreemd want mijn vriend heeft een s4 mini en die heeft 4.4.4 en die heeft hem niet zelf verbeterd.
Maar als hij echt nog zo laag zit dan kan ik hem ook wel flashen met odin.
Dit is wel mijn eerste keer weet je miss een goeie toturial site.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 722307 op 01-01-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Je kunt evt twrp/cwm erop zetten en dan 5.xxx erop zetten als die er is. Veel verschil zit er ook niet tussen 4.4.2 en 4.4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
twrp/cwm??
ik ken dat niet ik ben zo'n scrub die toturials volgt .
maar de enige site die ik ken is telefoonrooten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn advies is dan om niet te updaten. Weinig nieuwe features en grote kans dat het mis gaat tenzij je jezelf er heel goed in inleest. XDA is een goede website daarvoor en ook op YouTube vind je meestal voldoende info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke dankje wel.
Pagina: 1