Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wat oudere games games spelen en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de optische drive en geheugenkaart lezer uit mijn HP Pavilion A6540.nl (FJ429AA)
&
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik dacht zelf aan een moederbord die SLI ondersteund, zodat wanneer mijn 660 niet meer mee kan dat ik dan 2e hands ergens een 2e 660 erbij kan kopen(zal niet zoveel meer kosten neem ik aan).
Of is dat het echt niet waard en kan ik beter een goedkoper moederbord nemen zoals die MSI uit de best Buy guide?
En ik zie dat de 6500 maar 20 euro duurder is moet ik die erbij nemen of is de 6400 goed genoeg voor de komende jaren?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet in mijn case passen
Ga je overklokken?
Ik ga er niet van uit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij kunnen helpen om mijn eerste build goed te kunnen samenstellen zonder problemen.
Hebben jullie nog tips voor het bouwen?
Ik zag dat ik een 2.5 naar 3.5 bracket nodig had,schroevendraaiers en bij de Evo ook een sata kabel, kan ik die gewoon vanuit china bestellen of zijn die kabels trager dan bij A merken?
Edit: moet ik hier ook 2 van hebben?
Voornamelijk wat oudere games games spelen en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de optische drive en geheugenkaart lezer uit mijn HP Pavilion A6540.nl (FJ429AA)
&
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI N660 TF 2GD5/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Elements Desktop 1,5TB Zwart | € 104,49 | € 104,49 |
| 1 | Cooler Master B Series B600 | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 173,49 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik dacht zelf aan een moederbord die SLI ondersteund, zodat wanneer mijn 660 niet meer mee kan dat ik dan 2e hands ergens een 2e 660 erbij kan kopen(zal niet zoveel meer kosten neem ik aan).
Of is dat het echt niet waard en kan ik beter een goedkoper moederbord nemen zoals die MSI uit de best Buy guide?
En ik zie dat de 6500 maar 20 euro duurder is moet ik die erbij nemen of is de 6400 goed genoeg voor de komende jaren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,55 | € 193,55 |
| 1 | ASRock Z170 Extreme3 | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 41,50 | € 41,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 77,18 | € 77,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 480,17 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet in mijn case passen
Ga je overklokken?
Ik ga er niet van uit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij kunnen helpen om mijn eerste build goed te kunnen samenstellen zonder problemen.
Hebben jullie nog tips voor het bouwen?
Ik zag dat ik een 2.5 naar 3.5 bracket nodig had,schroevendraaiers en bij de Evo ook een sata kabel, kan ik die gewoon vanuit china bestellen of zijn die kabels trager dan bij A merken?
Edit: moet ik hier ook 2 van hebben?