Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beste en makkelijkste manier om muziek te rippen van youtub

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:47
Op het moment gebruik ik knip van dvd video soft om bepaalde game music van youtube om te zetten naar mp3 files. Dit doe ik op 320kb formaat. Maar als ik het zo doe krijg ik dan de beste audio kwaliteit van de youtube file of is er een betere manier. Ik heb gekeken op internet maar dan kom ik uit op of een site die het voor mij doet of ik moet gaan klote met command prompt en dat ga ik allebei niet doen ik wil het in een hapklaar software programmatje kunnen doen.
Suggesties?

[ Voor 2% gewijzigd door Rupie op 01-01-2016 19:31 ]

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
In mijn ervaring is al het audio van youtube download software altijd prut. Dus als ik jou was zou ik het ergens anders vandaan halen als je hogere kwaliteit wil.

const { signature } = await fetchProfile()

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik denk niet dat je hier antwoord op krijgt, omdat dit officieel niet toegestaan is.

---RAWE CEEK!!!---

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:47
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:01:
Ik denk niet dat je hier antwoord op krijgt, omdat dit officieel niet toegestaan is.
Sorry kun je gelijk in hebben niet aan gedacht doe het zo weining.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:01:
Daar ben ik het mee eens, hij komt wat te dicht in de buurt van Het algemeen beleid #verboden. Volgens mij is het niet legaal om dat soort zaken van youtube te rippen.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.