Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Na drie smartphones in een paar maanden tijd te hebben gesloopt (laten vallen, waarvan 2 van de 3 zelfs met bumper hoesje) wil ik mezelf nu graag indekken tegen nog meer onheil.

Ik zat even te twijfelen tussen een normale smartphone versus een RugGear. Die laatste lijkt me zelfs in mijn handen nog veilig, maar vind ik qua smartphone wel een erg grote stap achteruit. Dus ik waag het er toch nog één keer op met een smartphone + protective case.

Mijn vraag: welke bumper case en/of screen protector moet ik om een Nexus 5X vouwen c.q. op een 5X plakken, zodat ook als hij op bijvoorbeeld tegelvloer klettert, de kans nog steeds groot is dat hij overleeft? Ik wil een zo degelijk mogelijk ding.

Iemand hier goede ervaring met een bepaalde protector, iets wat je al vaak hebt laten vallen en in de praktijk goede bescherming bleek te bieden?

Het advies "gewoon niet laten vallen" is me ook al eens gegeven, maar dat blijkt in de praktijk helaas geen optie.

[ Voor 6% gewijzigd door Jace / TBL op 01-01-2016 10:48 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Die 1e ziet er nou niet echt bepaald stevig uit. Dat zijn die flipcovers die na een half jaar al kapot zijn qua slijten.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Gilles2635
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-12-2023
zijn zeer goed beoordeeld op stevigheid heb ze zelf nooit getest

• Gilles2635
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-12-2023
Heb deze sinds gister fantastisch zeker een aanrader heb ook al droptest gedaan geslaagd zou ik zeggen
http://www.amazon.com/Nex...teel-Silver/dp/B015GHQGVS

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11 09:28
Heb voor mijn S3 en de S5 de Ballistic covers gehad (tough jacket versies). Geen probleem om hem van 1.5 meter te laten vallen.
Nadeel wel is, is dat hij dikker is, en niet zo makkelijk meer in je broekzak past

https://www.goballisticcase.com/shop/lg/lg-nexus-5x/
Pagina: 1