[OSx86] Boot alleen met Unibeast USB device?

Pagina: 1
Acties:

• Tomansss
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02-2021
Heb een windows pc zo goed als omgebouwd naar een hackintosh. Bijna alles werkt op 2 problemen na. Heb yosemite geinstalleerd.

De problemen die ik nu heb zijn dat de pc alleen boot met de unibeast usb er in. En hij vindt geen audio input device.

Ben er nu 2 dagen mee aan het kloten geweest en er wel beetje klaar mee. Vakantie is ook bijna weer voorbij.

Iemand die mij kan helpen? Ben bereid er voor te betalen. Als het maar werkt..

Ik hoop dat dit topic nu niet gesloten wordt omdat ik om hulp vraag...

Ik hoor graag van jullie!

• Tomansss
De specs zijn:
I7 3770
msi b75ma-p45
8gb ram
Gtx 960
500gb ssd

Yosemite 10.10.5

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
alleen met usb erin komt omdat je de bootloader nog niet op je systeem hebt geinstalleerd. Dat is de laatste stap. Unibeast setup draaien en kiezen voor install op je systeem. Wat betreft geluid, eerst een driver installeren. ;)

En wat betreft de topic start, liever alles in 1 post. Succes!

• Tomansss
Heb wel met multibeast een build gemaakt die .plist bestanden maakte. Als de usb er niet in zit dan gaat hij mac wel laden maar gaat het balkje ontzettend traag en is ie na een uur nog niet veel verder...

Ik heb wel realtek drivers gedownload en geinstalleerd maar geen effect.

[ Voor 15% gewijzigd door Tomansss op 31-12-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomansss
Niemand?

Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur je topic te kicken, en eigenlijk is het kicken van een topic sowieso niet heel gewenst.

[ Voor 90% gewijzigd door Whieee op 01-01-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-07 14:07
Dus hij boot wél, maar traag? Zet hem even op verbose boot, dan krijg je vanzelf meer info en waar het misgaat. De uit- en ingangen van de meeste realtek geluidskaarten zijn onder windows zelf te kiezen, probeer eens de andere in- en outputs. Zie je dat de geluidskaart wel herkend wordt?
Pagina: 1