• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 04:02
Ik ben momenteel in het bezit van een Nexus 5.
Over het algemeen ben ik nog steeds erg tevreden over het toestel, ware het niet dat de hardware langzaam begint na te laten. Ik ben kort in het bezit van een Nexus 6 geweest, maar deze bleek toch net wat te groot.
Aangezien ik graag een Android toestel wil dat snel geupdate wordt door Google, gaat mijn voorkeur voor het nieuwe toestel ook uit naar een Nexus.

Ik gebruik mijn toestel veel voor mijn werk. Dit betekent dat het toestel veel gebruikt wordt voor het navigeren via Google Maps.
Verder zal ik het toestel veel gebruiken om te bellen, whatsappen, internetten en hier en daar een spel (Riptide GP2) te spelen.
Het voornaamste voor mij is een lange accuduur, aangezien ik vaak voor langere tijd van een stopcontact weg ben.

Persoonlijk neig ik naar de Nexus 6P. Dit vooral vanwege het feit dat dit toestel een grotere accu heeft,

Momenteel is de 32GB versie van de 5X voor een kleine 450 euro te krijgen. De 6P begint bij 650 euro. Denken jullie dat de meerprijs van de 6P zich voor mijn gebruik het prijsverschil goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Hier de vergelijkende specs tussen benoemde toestellen. Gezien je formaat issue Nexus 6, waarom dan wel de 6P?
En je navigeert veel, is dat in de auto waar je een autolader kunt gebruiken?

http://www.gsmarena.com/c...Phone2=7588&idPhone3=7556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 04:02
De Nexus 6 was voor mijn handen net iets te breed. De 6P past wel prettig in mijn hand, omdat hij wat smaller is.
Een autolader is een optie, zij het niet dat ik momenteel slechts de batterijduur van mijn Nexus 5 verleng als ik deze zo oplaad, in plaats van dat het toestel opgeladen wordt als ik navigeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Dan levert je autolader niet genoeg stroom, in principe moet je hem kunnen opladen tijdens navigeren.
Electriciteit is niet mijn vak, maar ik weet dat er verschil is in hoeveel stroom er uit komt per type lader, volgens mij een tablet oplader levert meer stroom dan alleen een smartfoon oplader, maar daar zijn mensen die het beter weten dan ik over actief op het forum.