Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje een Samsung SmartTV UE32F5500 in de slaapkamer hangen.
Alles is altijd goed gegaan, tot van de week.
De TV is met mijn netwerk verbonden via WiFi.
Zodra ik nl iets via internet wil doen dan komt er een foutmelding dat de netwerk verbinding niet in orde is.
Zodra ik echter bij instellingen kijk zie ik keurig dat de TV een IPadres heeft.
De netwerk verbinding is dus prima in orde hetgeen nog eens bevestigd wordt doordat ik zonder moeite over Wifi met de TV mijn NAS kan benaderen en ook prima hiervandaan films kan streamen.
Bij een analyse zegt de TV dat hij geen verbinding heeft met mijn switch/router, maar dat is dus nonsens.
De internet verbinding is overigens prima in orde; lage ping en volledige bandbreedte,
Ik heb op diverse manieren de TV opnieuw ingesteld maar niets mag baten.
Heeft iemand enig idee wat hier mis is/kan zijn ?
Peter
Ik heb al een tijdje een Samsung SmartTV UE32F5500 in de slaapkamer hangen.
Alles is altijd goed gegaan, tot van de week.
De TV is met mijn netwerk verbonden via WiFi.
Zodra ik nl iets via internet wil doen dan komt er een foutmelding dat de netwerk verbinding niet in orde is.
Zodra ik echter bij instellingen kijk zie ik keurig dat de TV een IPadres heeft.
De netwerk verbinding is dus prima in orde hetgeen nog eens bevestigd wordt doordat ik zonder moeite over Wifi met de TV mijn NAS kan benaderen en ook prima hiervandaan films kan streamen.
Bij een analyse zegt de TV dat hij geen verbinding heeft met mijn switch/router, maar dat is dus nonsens.
De internet verbinding is overigens prima in orde; lage ping en volledige bandbreedte,
Ik heb op diverse manieren de TV opnieuw ingesteld maar niets mag baten.
Heeft iemand enig idee wat hier mis is/kan zijn ?
Peter
Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.