Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
De buffer is slechts 2MB maar Just-Link bespaart je waardeloze CDR's.
Ik heb hem ook en ik kan er eerlijk gezegd niks negatiefs over kwijt, tenzij dat hij niet echt fluisterstil is.
Ik zou echt niet weten waarom je voor bvb een Plextor meer zou gaan betalen, tenzij de duurzaamheid zoveel beter is.
Ik heb hem ook en ik kan er eerlijk gezegd niks negatiefs over kwijt, tenzij dat hij niet echt fluisterstil is.
Ik zou echt niet weten waarom je voor bvb een Plextor meer zou gaan betalen, tenzij de duurzaamheid zoveel beter is.
Verwijderd
hoe heb je je daar aangemeld als beta tester ik kan namelijk ook wel wat korting gebruiken?
Kan ook best zijn dat het die versie zonder justlink is hoor. Die heb ik ook bij mycom gekocht een tijdje geleden. dat is dus de 1232 en de 1232A is die met justlink. Trouwens eergister mn eerste cd verkloot na heel wat spindles weggefikt te hebben.
Dus nooit last van gehad dat ie geen justlink heeft.
Dus nooit last van gehad dat ie geen justlink heeft.
Verwijderd
ik heb ook via de betatest die brander gekocht bij Mycom. Binnen 2 dagen was ie binnen (=vandaag!). Het is een aopen 1232A met justlink. Ik heb 'm nog niet getest, maar hopelijk heb ik zometeen mijn eerste brandje gemaakt
Verwijderd
Die test is al afgelopen, erg jammerOp woensdag 20 juni 2001 22:10 schreef wizler het volgende:
hoe heb je je daar aangemeld als beta tester ik kan namelijk ook wel wat korting gebruiken?
'K heb um gisteren avond binnen gekregen en uiteraard meteen uitgeprobeerd.
Dat branden gaat als een trein.
Binnen 5 min een audio CD gebrand vanaf MP3, dus eerst een simulatie, dan on the fly converteren naar .CDA en dan branden (68.34 min).
Best wel snel dus.
Dat branden gaat als een trein.
Binnen 5 min een audio CD gebrand vanaf MP3, dus eerst een simulatie, dan on the fly converteren naar .CDA en dan branden (68.34 min).
Best wel snel dus.
Good goan
Verwijderd
Ik heb hm ook zonder justlink voor 450 bij mycom 5 maanden geleden. Nu fl 259 ofzow met justlink, in de pricewatch 
Maar hij is wel goed alleen verkoop ik hem binnenkort om een nieuwe met burnproof te kopen, is toch iets lekkerder. Ik zag btw dat die lite on 16 speed wel heel erg cheapo is. Die spreekt me erg aan
Maar hij is wel goed alleen verkoop ik hem binnenkort om een nieuwe met burnproof te kopen, is toch iets lekkerder. Ik zag btw dat die lite on 16 speed wel heel erg cheapo is. Die spreekt me erg aan
Bij Gistron kost ie ook maar 239,- dus zo'n superaanbieding is het niet. Maar goed, als ie met Justlink is, is hij wel oke. ik heb over die zonder Justlink wel een paar mindere reviews gelezen.
Pagina: 1