• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Heeft iemand ervaring met de Tobii EyeX Controller?

Dit vrij nieuw product word gezegd de opvolger/concurrent te zijn voor tracking in sims van TrackIR.

Het is goedkoper als TrackIR dus was benieuwd. Lijkt mij vrij nieuw en kan er zeer weinig over vinden.

Nu gebruik ik zelf TrackIR met de clip of hat. Zou mooi zijn als een product als dit net zo goed zou zijn zonder persee een clip te moeten monteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.O
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-07 10:16
Ik heb er een week geleden 1 besteld,ik zou hem vandaag binnen krijgen.
Zodra ik hem binnen heb vertel ik je wat ik er van vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Mike.O schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:23:
Ik heb er een week geleden 1 besteld,ik zou hem vandaag binnen krijgen.
Zodra ik hem binnen heb vertel ik je wat ik er van vind..
Nice! Ik kijk er naar uit naar de eerste opinies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.O
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-07 10:16
NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Zeg het maar als je nog meer vragen hebt!

Nice! Ik kijk er naar uit naar de eerste opinies!
De EyeX is zelf een leuk dingetje om te hebben,Het heeft wat tijd nodig om er aan te wennen omdat het best raar is dat je rondt kijkt en dat je spel dat dan ook doet.
ik moet er nog aardig aan wennen in bijvoorbeeld Arma 3.
In arma 3 kan het soms best raar zijn als je rondt loopt en om je heen kan kijken,daarom gebruik ik het nu nog alleen als ik in een voertuig zit.
soms is het niet makkelijk aan de praat te krijgen,bij sommige spellen staat hij niet zomaar aan,dan zoek je je rot op internet om te kijken waarom niet.

Op dit moment zijn er nog niet veel supported games voor de eyeX,Ik hoop dat wel later te zien.
Verder hangt het er echt van af wat je fijn vind,zelf zou ik trackIR nog wel is willen proberen maar daar heb ik op dit moment het geld niet voor :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mike.O op 16-01-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik wil eigenlijk juist van de TrackIR af. Ik zoek andere opties.

Maar er is nog zo weinig te vinden over de Tobii. Enkel sponsored videos en die vertrouw ik al standaard niet. Een honest review is nog ff te zoeken :)

Vooral wat ik zou willen zien is gameplay en een headcam. Kan je zien wat er gebeurd :)