Hi allemaal! Sinds enkele weken is mijn Wifi enorm onstabiel. Het is traag, heeft 'beperkte toegang', valt uit, moet opnieuw verbonden worden, etc. Eigenlijk lukt het altijd wel om opnieuw verbinding te krijgen, dus ik kan ook deze post prima posten - maar vrijwel elke keer als ik iets moet opzoeken, een email wil verzenden of even de site van de NOS wil checken moet ik het twee keer proberen en tussentijds aan de Wifi knutselen.
Nu heb ik gezocht naar oplossingen, maar daarbij is steevast vraag: wat voor modem heb je? Mijn probleem is echter: ik heb het thuis, op de universiteit, in de bibliotheek, bij mijn vriendin en in elk willekeurig koffietentje. Ik heb het dus overal en verwacht dat het aan mijn laptop (ASUS) of OS (Windows 8.1) ligt.
Wat te doen? Iemand die mij kan helpen? Alvast erg bedankt - ik ben al weken gefrustreerd.
Nu heb ik gezocht naar oplossingen, maar daarbij is steevast vraag: wat voor modem heb je? Mijn probleem is echter: ik heb het thuis, op de universiteit, in de bibliotheek, bij mijn vriendin en in elk willekeurig koffietentje. Ik heb het dus overal en verwacht dat het aan mijn laptop (ASUS) of OS (Windows 8.1) ligt.
Wat te doen? Iemand die mij kan helpen? Alvast erg bedankt - ik ben al weken gefrustreerd.