Upgrade voor Panasonic 50" plasma (GT60) ?

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Zie door bomen bos niet meer, wil niet inboeten qua beeldkwaliteit, en inputlag moet ook laag zijn om te gamen. Geen curved scherm. Ik weet uiteraard wel dat OLED qua beeldkwaliteit top is, maar input lag is vrij hoog en prijs uiteraard ook.

Heb wel al eens zitten uitkijken naar de Samsung JU7000. Zou deze in de buurt komen van mijn Panasonic, of ga ik echt enorm inboeten qua beeld? Ik zoek dus vooral naar mensen die zelf van plasma naar led/oled gingen.

[ Voor 8% gewijzigd door lapino op 01-01-2016 09:43 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Waarom de GT60 inruilen?
Verder wat is je budget en schermgrootte?

Plasma zijn gewoon erg goed voor je beeldkwaliteit. Dat is lastig te evenaren.
Als je een oude gen plasma hebt een G10 bv zal het al schelen maar de GT60 is een recent en goede plasma.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11
Volgens mij is dat idd een onmogelijke opgave, maar als je die plasma echt wil verkopen, dan heb ik mogelijk wel interesse :D

Verwijderd

Ach, zo onmogelijk is dat niet. Heb mijn 50GT60 in mei geswapped voor een Oled 55 inch. De 930 van LG

Prima verbetering tegen een extra betaling van 950 euro

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:42:
Ach, zo onmogelijk is dat niet. Heb mijn 50GT60 in mei geswapped voor een Oled 55 inch. De 930 van LG

Prima verbetering tegen een extra betaling van 950 euro
Wel als je geen 39ms input lag wilt hebben en geen curved model.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• lapino
Had ik toch even moeten vermelden: reden upgrade is omdat ik naar 65" (of zelfs 75") wil gaan ipv projector. Inputlag moet ongeveer maximaal zelfde zijn als mijn GT60 nu in "game" mode, dat is ok.

[ Voor 28% gewijzigd door lapino op 31-12-2015 12:35 ]

• DarkSide

DarkSide

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag
Hier kan je input lag vergelijken en filteren op 4k. Dan kan je kijken naar budget wat je nog leuk vind.
En dan een shortlist maken. En kan je kijken of je weer wat extra info kan vinden in de Samsung, Sony, Panasonics topics hier op GoT.

Verwijderd

DarkSide schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:44:
[...]

Wel als je geen 39ms input lag wilt hebben en geen curved model.
Die lag kan mij niet boeien. Speel geen games. En curved wordt erger afgevallen dan het in werkelijkheid is. Op de kijkafstand merk je het niet eens. En je weet in de mathematica is een circel in het oneindige een rechte lijn.. >:)

Maar goed. Het is wel iets om op te letten als je een gamer bent.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Oké, je hebt de weg gevonden naar het juiste onderdeel van het forum maar de inzet blijft matig. Zaken als input lag kun je inderdaad uitzoeken op de door Darkside genoemde site. Daarnaast kun je reviews lezen hier op Tweakers, avforums en hdtvtest. Verder kun je een aantal van de vele topics in CEA doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Vind het beetje belachelijk dat ik hierop gewezen word. Denk je nu echt dat ik nog geen ettelijke reviews heb gelezen? Ik ken de specs wel van de toestellen, maar dat is nog iets helemaal anders dan eens polsen naar mensen die zelf upgrade deden en wat hun ervaringen zijn. Zo vertrouw ik toch veel meer op user-reviews dan site-reviews. Als ik hier al geen mening mag vragen, wat is nut dan van dit forum?? Voel me redelijk persoonlijk geviseerd eerlijk gezegd. Maar bon, als dit hier de mentaliteit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, het algemeen beleid geldt voor iedereen. Door geen gebruik te maken van de QuickStart maar een korte vraag te dumpen, blijkt er wederom weinig inzet uit je openingspost. En daar worden dan terecht topic reports over ingediend door forum gebruikers. Dit topic gaat dan ook maar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.